Nestlé Romania integrează în portofoliul Nestlé Health Science 150 de noi produse

Mihai Zigmund-Iliescu, Business Development Manager Romania and Bulgaria, Nestlé Health Science.
Mihai Zigmund-Iliescu, Business Development Manager Romania and Bulgaria, Nestlé Health Science.

Nestlé Romania, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a reușit în timp record să integreze brandul SOLGAR, lider pe piața mondială a suplimentelor alimentare, în mai puțin de două luni de la preluarea operațiunilor acestui brand în țara noastră, ca urmare a achiziției la nivel global din august 2021. Astfel, Nestlé Romania a ajuns în prezent la un nivel de adopție de peste 90% a celor aproape 150 de produse SOLGAR.

Integrarea brandului SOLGAR se face împreună cu transferul unui grup de angajați foarte specializați în cadrul diviziei Nestlé Health Science, care funcționează la nivel global, ca entitate separată în cadrul Grupului Nestlé, din 2011, având ca obiectiv principal dezvoltarea unor noi soluții nutriționale personalizate, pe baza unei activități susținute de cercetare si dezvoltare.

În portofoliul Nestlé Health Science din România sunt opt produse ce pot fi încadrate în categoriile Consumer Care, Medical Nutrition, prezentate aici, dintre care cel mai bine vândut în T1 2023 a fost Optifibre – un produs ce are calități prebiotice, destinat unor scopuri medicale speciale, indicat pentru regimul dietetic al pacienților cu tulburări de tranzit intestinal.

”Toate produsele din categoria Medical Nutrition, precum cele din gama AAA, pot fi folosite în diete speciale, medicale. Portofoliul nostru conține produse fundamentate științific, în urma unor ample cercetări de laborator. Universul consumatorilor noștri este reprezentat de toate vârstele”, spune Mihai Zigmund-Iliescu, Business Development Manager Romania and Bulgaria, Nestlé Health Science.

În portofoliul Nestlé Health Science se regăsește și gama Resource, o dietă polimerică, nutrițională completă recomandată pentru regimul dietetic al malnutriției și/sau al riscului de malnutriție, inclusiv în afecțiunile oncologice, cât si pentru alte tipuri de afecțiuni. De asemenea, poate fi folosit ca supliment sau ca sursă unică de nutriție la recomandarea medicului afecțiunilor oncologice sau asociat cu alte afecțiuni pentru adulți și copii, începând cu vârsta de 3 ani.

Din portofoliul de malnutriție face parte si gama Nutren (Nutren Junior si Nutren Optimum), care contribuie la o alimentație bogată în nutrienți pentru copii, începând de la vârsta de 1 an si pentru adulți. În categoria produselor pentru alergii regăsim ALTHERA, ALFARÉ și ALFAMINO, formule extensiv hidrolizate.

Produsele din portofoliul Nestlé Health Science sunt disponibile atât online, cât și prin intermediul farmaciilor partenere.

Articolul precedentGrupul de firme Safir anunță o cifră de afaceri de 67 de milioane de euro pentru anul 2022
Articolul următorPenny deschide un nou magazin în Dumbrăveni
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.