Mondelēz a înlocuit-o pe faimoasa văcuță mov de pe ambalaje, iar echipa Milka invită consumatorii pe pagina de Instagram special creată pentru a le arăta că brandul folosește lapte de la vaci crescute în ferme mici, de familie, din inima Munților Alpi. Fiecare fermă are aproximativ 60 de vaci, iar fermierii le știu pe nume și le îngrijesc pe fiecare în parte.
În ultimii ani, rezultatele multor cercetări vorbesc despre aceeași tendință globală – pe cumpărători îi interesează din ce în ce mai mult de unde provin alimentele pe care le consumă. Un studiu realizat recent de firma iSense pentru brandul Milka, în România, ne arată că și românii sunt de acord: 78% dintre ei cred că văcuțele fericite dau mai mult lapte, în timp ce majoritatea consideră că felul în care sunt îngrijite văcuțele (94%) și mediul în care trăiesc (98%) influențează gustul laptelui.
„Am observat această preocupare în creștere a consumatorilor și ne-am dorit să îi invităm în universul Milka unde folosim 100% lapte alpin, dar unde sunt și mai multe motive care fac ca ciocolata noastră să fie atât de cremoasă. De fapt, totul pornește de la atenția și tandrețea cu care sunt îngrijite văcuțele care dau lapte pentru Milka. Astfel, am înlocuit-o pe faimoasa noastră văcuță mov de pe ambalaje cu adevăratele văcuțe Milka și poveștile lor, în timp ce pe pagina noastră de Instagram le dăm ocazia tuturor să observe cum trăiesc văcuțele Milka în mediul lor,” a declarat Andra Mura, Brand Manager la Mondelez.
Echipa Milka invită consumatorii să urmărească această campanie pe pagina de Instagram @therealcowsofmilka_ro.
Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2019, Mondelēz International conduce viitorul snackingului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.