Maria Movileanu (Linella) este speaker la conferinţa “Retailul modern în Republica Moldova”

Încă un speaker important confirmat la conferinţa “Retailul modern în Republica Moldova – Expansiune, Diferențiere și climat de consum” organizată în acest an de Modern Buyer la Chişinău. Este vorba despre Maria Movileanu, Directorul Comercial al Linella, reţeaua de retail cu cel mai mare număr de magazine din Rep. Moldova.

Maria Movileanu s-a alăturat echipei Linella la începutul anului 2019, după o experienţă de aproape 15 ani în retailul românesc. Ea coordonează strategia comercială a Linella, brand deținut de Drăgan Group, companie care a achiziţionat în 2021 şi reţeaua Fidesco. Doar sub brandul Linella, compania deţine în acest moment un număr de 147 de magazine, la nivel naţional.

Maria Movileanu, Director Comercial, Linella va participa în calitate de speaker în panelul dedicat managerilor din industria de retail, în care vom aborda subiecte, precum:

  • Expansiunea lanţurilor de magazine din ultimii ani, la nivel naţional, concepte de magazine dezvoltate de fiecare reţea comercială;
  • Care au fost provocările anului 2022 şi soluţiile adoptate pentru depăşirea lor;
  • Cum a arătat evoluţia pieţei de retail în general în 2022, din perspectiva comercianţilor şi a furnizorilor?;
  • Tendinţe cu privire la comportamentul de cumparare şi de consum, din perspectiva jucătorilor din retail;
  • Proiecte de diferenţiere implementate în industria de retail din Republica Moldova;
  • Fidelizarea clienţilor, strategii promoţionale, dar şi tactici de diferenţiere;
  • Surse şi idei noi de creştere şi diferențiere pe care le pot aduce furnizorii în relaţia de parteneriat cu clienții din comerțul modern.
  • Oportunităti în zona de e-commerce;
  • Dinamica pieţei de retail în 2023? Previziuni.
  • Factorii care vor influenţa piaţa şi consumul în 2023, dar şi alegerile cumpărătorilor din Moldova.

Conferinţa cu tema „Retailul modern în Republica Moldova – Expansiune, Diferențiere și climat de consum” va avea loc pe data de 14 martie 2023, la Hotel Courtyard by Marriott din Chişinău. Evenimentul se va desfăşura pe durata unei zile, iar în audienţă sunt aşteptaţi circa 200 de invitaţi, factori de decizie din companii, precum:

  • Reţele de retail modern din Republica Moldova, lanțuri de benzinării, dar şi magazine specializate;
  • Producători/Furnizori de bunuri de larg consum din Moldova şi România;
  • Distribuitori în retail și horeca;
  • Importatori de bunuri de larg consum;
  • Companii de logistică și transport;
  • Agenții de cercetare de piață;
  • Autorități ale statului din Republica Moldova.

Retailul Modern în Republica Moldova: Expansiune, diferențiere şi climat de consum este un eveniment unic, menit să ofere o imagine a ceea ce înseamnă astăzi comerţ modern în Moldova şi să anticipeze noile tendințe și oportunități de creștere pentru retaileri şi furnizori. Împreună cu invitaţi de marcă din cele două industrii, vă așteptăm alături de noi la o dezbatere despre instrumente și soluții câștigătoare!

Rezervă un loc la eveniment!

Pentru a participa la lucrările conferinței, în audiență, vă rugăm să solicitați Formularul de Înregistrare online echipei Modern Buyer, respectiv la e-mail la aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro, maria.hurduc@modernbuyer.ro sau telefonic la +40 31 425.38.82.

Ediții anterioare

Vă invităm să vizualizați un album foto și câteva concluzii ale uneia dintre edițiile anterioare!

Partenerii evenimentului:

Articolul precedentCoface: Normalizare treptată a activității economice a Chinei din luna martie 2023, cu o redresare fermă începând cu T2
Articolul următorSergey Hovelyan, Country Manager al Coca-Cola Hellenic Moldova, speaker în conferinţa “Retail modern în Republica Moldova”
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.