Macromex țintește o creștere de două cifre în 2023

Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, țintește o creștere de două cifre în 2023 și vede regiunea Moldovei în top, ca deschidere la inovație în FMCG și contribuție la afaceri.

„Moldova este una dintre cele mai importante zone, aflate constant în topul regiunilor contribuitoare la evoluția afacerilor Macromex Horeca. Tot Moldova adoptă cel mai repede și are deschiderea să introducă în bucătării produsele inovatoare din portofoliul nostru, din gamele de brutărie și patiserie, slow-cooked, semipreparate și legume, specialități din cartofi”, declară Raluca Oana Sava, Category & Trade HoReCa Manager, Macromex.

Raliul Bucătăriilor începe la Iași

Macromex dă startul, în această perioadă, seriei de evenimente Raliul Bucătăriilor, care va atinge mai multe orașe importante din țară, iar Iași este prima oprire de pe traseu. În cadrul primului eveniment organizat în data de 22 februarie 2023, produsele și soluțiile inovatoare din industria HoReCa au fost prezentate în fața a peste 500 de participanți.

Invitatii la eveniment au avut ocazia de a participa la sesiunile de live cooking, susținute de bucătarii renumiți la nivel național, Chef Cristian Zamfir și Chef Gabriel Gorgan. Aceștia au demonstrat eficiența, performanța și productivitatea produselor Macromex Horeca prin preparate care atestă economia de timp, resurse și versatilitatea ingredientelor.

„La evenimente mari, în general, cea mai mare provocare este standardizarea, în ideea că trebuie ca fiecare farfurie să aibă același gust, aceeași cantitate, aceeași culoare și aceeași prezentare. Am prezentat, în cadrul evenimentului Raliul Bucătăriilor, produse inovatoare și de înaltă calitate din gama sous-vides. Produsele din această gamă sunt ușor de manipulat, ușor de depozitat și scad riscurile de contaminare încrucișată”, susține chef Gabriel Gorgan.

Participanții au fost invitați să deguste soluțiile complete preparate de cei doi chefi, alături de întreaga echipă de profesioniști de la locația La Castel Iași. Soluțiile sunt grupate pe tipuri de business, pentru a adresa direct nevoia și specificul fiecărei locații: săli evenimente, premium catering, cantină, fast food, grill & burgerie, italian, sendvișerie cu o gamă larga de patiserie & brutărie.

„Din punct de vedere economic, apreciem un furnizor care vine cu soluții pentru menținerea profitabilității, cu oferte și discount-uri avantajoase. Provocarea pentru noi este să oferim o experiență premium și constanță clienților nostri, sa tinem costul alimentelor sub control și să facem față lipsei de personal. Suntem parteneri de mult timp cu unul dintre cei mai buni furnizori, care ne oferă soluții provocărilor actuale”, declară Chef Cristian Zamfir.

În 2022, Macromex a lansat platforma digitală horeca.macromex.ro, ce regrupează toate soluțiile eficiente și este un produs complex, menit să sprijine afacerile HoReCa. Platforma aduce un ajutor real pentru business și pentru sustenabilitate, rețetele la cheie și sfaturile despre eficiența operațională.

În plus, Bocado este o altă inițiativă a companiei, o platforma de comenzi online B2B dedicată clienților HoReCa care va ajuta sa reduceti timpul de comanda si sa gestionati fluxul de aprovizionare mult mai eficient. Mai multe informații sunt disponibile pe www.bocado.ro.

Macromex este liderul industriei de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate, cu un portofoliu extins de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris şi branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars, Haagen Dasz.

Viziunea companiei este de a crea în România o industrie Horeca matură, condusă de inspirație, eficiență si profitabilitate. Astfel, Macromex își asumă misiunea de a furniza soluții pentru fiecare tip de business prin consiliere, portofoliul de produse și tehnologie. Mai multe informații sunt disponibile pe horeca.macromex.ro.

Articolul precedentCei trei „i” care vor modela propunerile de valoare ale retailerilor în viitor
Articolul următorNielsenIQ: Deși 81% din categoriile de produse au crescut în valoare în anul 2022, doar 43% au crescut și în volum
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.