Macromex – 30 de ani de continuitate în piață

Dan Minulescu, fondatorul Macromex.
Dan Minulescu, fondatorul Macromex.

Macromex, lider în industria alimentară pe segmentul de produse congelate și refrigerate din România, deținătorul brandurilor Edenia, La Strada, Corso, Food&Glory și Azuris, aniversează 30 de ani de activitate.

În urma bilanțului parțial, din luna iunie 2023, compania Macromex a înregistrat o creștere de 17%, având o valoare de 406 milioane lei, iar cifra de afaceri netă a brandurilor proprii (Edenia, La Strada, Corso, Food&Glory) a avut o evoluție de 12%.

În ultimii ani, Macromex a avut o creștere constantă a cifrei de afaceri. Macromex a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 735 milioane lei, cu 16% mai mare față de 2021 și cu un profit net de 58,9 milioane lei, cu 64% mai mare față de anul 2021.

De asemenea, se remarcă o creștere de 28% a impozitelor plătite cu o valoare de 36 milioane lei.

„Timp de 30 de ani am evoluat, am format o echipă puternică, am avut parteneriate de succes și am dus la bun sfârșit proiecte extraordinare. Fără ambiția și fără ajutorul echipei nu am fi putut ajunge unde suntem astăzi.”, a declarat Dan Minulescu, fondatorul Macromex.

„Ne uităm cu încredere spre viitor și suntem dornici să continuăm să aducem valoare și inovație în industria noastră. Mulțumim tuturor – angajați, parteneri și clienți – pentru susținere și încredere.”, a declarat Albert Davidoglu, CEO Macromex.

Macromex este o companie cu capital 100% românesc, timp de 30 ani lider în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate și refrigerate.

Pe parcursul celor trei decenii, Macromex a avut o evoluție constantă, devenind liderul pieței de produse congelate și refrigerate din România, poziție menținută și în prezent, dar și unul dintre cei mai importanți parteneri din domeniul de Retail și HoReCa.

Macromex a dezvoltat mărci cu notorietate pe piața din România. Printre acestea se numără atât brandurile proprii: Masterbrand Edenia (lider pe segmentul de produse congelate, cu o gamă largă ce acoperă mai multe categorii de produse), Corso (brandul de înghețată al tinerei generații), La Strada (înghețata prêt-à-porter), Food&Glory (cel mai recent brand din portofoliul Macromex), Azuris și Casa Gruia, precum și mărci partenere, printre care: Philadelphia, Paula, Inedit, Akadia, Babybel, La Vache Qui Rit, Mars Ice Cream, Haagen Dazs și Farm Frites.

Articolul precedentAvertisment ANBR cu privire la efectele în lanț ale taxei pe zahăr
Articolul următorTransilvania Nuts se alătură evenimentului Retail & HoReCa Distribution 2023
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.