Kaufland relansează conceptul de pop-up restaurant în aer liber

Kaufland România anunță redeschiderea conceptului pop-up restaurant, în aer liber, și readuce experiența gourmet și fine dining, la prețuri accesibile, într-o formă adaptată condițiilor actuale de siguranță. De luni până vineri, restaurantul va funcționa între 12:00 și 22:00, iar în weekend începând cu 11:00 și până la 22:00.

Deschis într-o variantă sezonieră, pe o terasă spațioasă de peste 2.200 mp, cu o capacitate de 120 de locuri, restaurantul va funcționa pe toată perioada verii, între 6 iunie și 30 august 2020, pe terasa Si Lounge din București (zona Pipera, strada George Constantinescu, nr. 2-4).

Amatorii de mese deosebite sunt așteptați să descopere preparatele exclusiviste create de Chef Samuel Le Torriellec, dar oferite la un preț accesibil, astfel încât aceștia vor achita doar ingredientele, provenind exclusiv din magazinele Kaufland. De asemenea, ca până acum, clienții au acces la meniuri diversificate, noutăți inedite, cu opțiuni pentru prânz sau cină, fixe sau à la carte.

Ca element de noutate, clienții sunt așteptați cu un program special de experiențe, astfel că vor fi organizate seri tematice. Miercurea și sâmbăta, clienții vor fi delectați cu mâncăruri alese în cadrul Grill Night, iar joia și duminica, Chef Samuel Le Torriellec va aduce plajele însorite mai aproape, în cadrul Sea Food Day. Totodată, DJ rezidenți vor întreține atmosfera meselor gustoase, iar o zi pe săptămână artiști români vor oferi reprezentații muzicale.

În acord cu noile reglementări, noul pop-up restaurant respectă toate măsurile impuse pentru un spațiu complet sigur și încurajează distanțarea socială și responsabilitatea clienților care îi trec pragul.
În acest sens:
• Accesul maxim permis este de 120 persoane ce pot fi prezente simultan pe o suprafață de 2.000 de metri pătrați;
• Spațiile comune și cele de lucru vor fi dezinfectate după fiecare client, iar în fiecare săptămână va fi pusă în aplicare și o procedură de dezinfectare în profunzime prin nebulizare;
• Plata se efectuează la masă doar cu cardul, iar comenzile vor fi preluate pe baza unor meniuri tip tabletă, dezinfectate frecvent;
• Sunt amplasate dispensere de măști și dispensere cu dezinfectant pe fiecare masă, la fiecare cale de acces;
• Mesele au o capacitate de 4 persoane și sunt separate prin plante naturale de minim 1,5m și plexiglass;
• Accesul spre zona toaletelor este gestionat printr-un people counter special integrat, ce asigură evitarea eficientă a supra-aglomerării.

În ceea ce privește personalul (chelneri, bucătari și ospătari) care va opera comenzile în cadrul spațiului reamenajat, acesta este instruit permanent și dispune de echipament special și suplimentat la nevoie, conform cu legislația în vigoare, precum măști de protecție cu 3 straturi, ochelari de protecție, mănuși de unică folosință, șervețele pentru igienizare și gel dezinfectant pentru mâini.

Foarte important, pentru centralizarea eficientă a persoanelor din locație, personalul va utiliza un sistem de numărare cu click și un registru de evidență, iar în locație va exista și un aparat contactless pentru măsurarea temperaturii.

Din dorința de a oferi o experiență desăvârșită și sigură, până la cel mai mic detaliu, accesul se face numai pe bază de rezervare. Mai multe detalii sunt disponibile pe: www.popuprestaurant.ro.

Articolul precedentMega Image găzduiește brandurile Manufaktura și Venchi, în Concept Store-ul Băneasa
Articolul următorLidl va deschide două noi magazine, unul în Timișoara și unul în București
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.