Kaufland a inaugurat un nou magazin la Oradea, al doilea hipermarket al rețelei, situat într-un centru comercial. Situat pe Calea Aradului nr. 87, Oradea, județul Bihor, noul magazin este construit pe o suprafață de aproximativ 5.000 m2, dintre care peste 3.200 m2 sunt alocați spațiului de vânzare.
Astfel, Kaufland ajunge la o rețea de 153 de magazine în România și creează peste 70 de noi locuri de muncă, sprijinind dezvoltarea economiei locale.
Programul de lucru este cuprins între 07:00-22:00 de luni până sâmbătă, iar duminică între orele 08:00-20:00.
Clienții vor găsi în noul Kaufland 17 case de marcat, dintre care 12 case express, de tip self check-out, pentru plata rapidă a cumpărăturilor. De asemenea, magazinul dispune de un raion de pește proaspăt, vitrină cu servire asistată, cu o lungime de peste 25 metri, raioane de fructe și legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.
Pentru clienții interesați să cumpere mâncare deja preparată, meniuri diverse sunt disponibile la restaurantul Fresh & Grill, din interiorul magazinului.
Parcarea are o capacitate de peste 250 locuri, dintre care 11 pentru persoane cu dizabilități și 7 pentru părinți. Pentru cei care aleg mijloacele de transport alternativ, parcarea este prevăzută cu stații de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.
Între 28 și 29 iulie, noul hipermarket este gazda unui târg de street food, unde clienții vor găsi o varietate de preparate și gustări, precum: pizza, langoș, înghețată, vată de zahăr, cafea sau popcorn. Totodată, Kaufland în parteneriat cu Asociația Climb Again pune la dispoziție copiilor un turn de escaladă.
În data de 29 iulie, clienții sunt așteptați la proiecția filmului „Deasupra tuturor” („Up!”), ce va avea loc în parcarea magazinului, de la ora 21:15. Proiecția este realizată cu sprijinul asociației Cinemobilul, iar accesul este gratuit, în limita locurilor disponibile.
În linie cu angajamentul companiei față de mediu, Kaufland derulează pentru prima dată la Oradea campania „Schimbă PET-ul cu biletul”, în colaborare cu Act For Tomorrow. Orădenii sunt încurajați să recicleze simplu și rapid, folosind infrastructurile din noul magazin:
• La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 50% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară.
• Tot în interiorul magazinului, clienții pot recicla ambalaje folosind automatul tip self-service. Aici pot depune trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții primesc cupoane de extra-reducere drept recompensă, ce pot fi folosite în magazin.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de peste 153 de magazine în România.



