Investiție de 240.000 de euro în Casa Berarilor Artizani, un hub nou de magazine beer-to-go

Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă), cu peste 100 de tipuri de bere artizanală, deschide cinci puncte de vânzare la nivel național, în București, Constanța, Baia Mare, Timișoara și Cluj, până la finalul lunii mai. Patru magazine vor fi deschise în sistem franciză. De asemenea, două unități sunt în curs de semnare pentru spații comerciale în Brașov și Iași.

Grupul de investitori condus de antreprenorul Florin Mîndru a investit 240.000 de euro în acest proiect.

Proiectul de magazine beer-to-go Casa Berarilor Artizani își propune să aducă berea artizanală românească mai aproape de consumatorul de bere. Conceptul de bere pentru acasă include peste 30 de sortimente proaspete, direct îmbuteliate în magazine, și pe lângă acestea încă 70 de sortimente la doză și sticlă, snacks-uri și mai multe băuturi răcoritoare.

“Investiția a pornit de la o nevoie identificată în piață, și anume de a duce berea artizanală mai aproape de consumatorii care au acces limitat la produse de acest fel. Piața berii artizanale în România are un potențial foarte mare de creștere, cu un consum de bere/cap de locuitor de 85 litri, care ne plasează pe locul 7 în Europa), spre deosebire de nivelul țărilor din jurul nostru, unde media pieței berii artizanale este de 12–13% din total consum. Spre comparație, în România vânzările brandurilor artizanale reprezintă mai puțin de 1% din totalul consumului de bere”, a declarat Florin Mîndru, CEO și co-fondator Casa Berarilor Artizani.

Investiția realizată până în acest moment a fost direcționată în marketing, branding, amenajarea magazinelor și dezvoltarea platformei de distribuție și logistică frigorifică. Pe lângă rețeaua de magazine deschise în țară, fondatorii companiei Casa Berarilor Artizani mizează pe creșterea sectorului comerțului electronic, astfel încât clienții pot comanda bere artizanală prin intermediul magazinului online www.casaberarilor.com/shop.

Potrivit echipei Casa Berarilor Artizani, retailul va cunoaște o creștere semnificativă în următoarea perioadă, pe măsură ce consumatorii își vor schimba comporta-mentul pre-pandemie, și anume vor sta mai mult acasă și mai puțin în HORECA, plus că veniturile se vor diminua, odată cu instaurarea crizei economice care este previzionată pe termen scurt și mediu.

“Producătorii de bere artizanală au nevoie de sprijin întrucât o mare parte dintre aceștia își comercializau produsele în HORECA, o industrie grav afectată de criza Covid-19. Cred că modelul de retail beer-to-go va balansa o parte din pierderile suferite de microberăriile autohtone”, a mai declarat Florin Mîndru.

Magazinele din rețeaua Casa Berarilor Artizani se adresează clienților care își doresc să consume un produs de calitate, natural, de la producători locali, la care să aibă acces facil.
Casa Berarilor Artizani este cel mai nou hub dedicat promovării berii artizanale produsă de maeștri berari români, cu o rețea de magazine extinsă pe plan național, unde consumatorii pot experimenta diverse produse și rețete de bere artizanală și își pot alege stilurile preferate.