Golden Foods Snacks vrea să-şi crească numărul de clienţi de cinci ori, până la final de an

Sorin Petre, Director Financiar, Golden Foods Snacks SA

În doar primele două luni de colaborare cu PepsiCo România, Golden Foods Snacks, deținătorul brandului Elmas, și-a triplat distribuţia numerică pe piaţa din România, faţă de anul 2021. De altfel, prin parteneriatul de distribuţie încheiat cu PepsiCo România, Golden Foods Snacks vizează să-şi crească numărul de clienţi de cinci ori până la finalul anului, comparativ cu anul anterior.

Atingerea acestui obiectiv se bazează şi pe dezvoltarea unei campanii ample de publicitate pe TV, pentru brandul Elmas, care va stimula activităţile de distribuţie ale PepsiCo.

Campania TV „Miezul Contează” este prima campanie de publicitate a brandului de seminţe şi are misiunea să crească nivelul de conştientizare în rândul consumatorilor.

Pentru acest an, compania Golden Foods Snacks şi-a bugetat peste 1 milion de EURO pentru investiţii în fabrica din Filipeştii de Pădure, judeţul Prahova, prin realizarea de investiţii precum achiziţia clădirii, maşini de ambalare noi, achiziţia unei linii pentru prăjit alune/caju.

Valoarea investiţiei îmbunătăţeşte capacitatea de producţie şi pregăteşte compania pentru creşterile planificate.

„Atunci când ne uităm la piaţa de distribuţie din România, PepsiCo România a fost cu siguranţă prima opţiune şi suntem bucuroşi că am încheiat acest parteneriat, unde viziunea companiei PepsiCo a coincis cu valorile Golden Foods Snacks. Vedem această nouă etapă ca pe un moment important pentru consolidarea companiei, care ne oferă deschidere şi acces la o gamă largă de consumatori prin produsele Elmas şi să aducem în casele românilor cele mai gustoase seminţe, alune şi fructe deshidratate. Cu PepsiCo România, ne propunem să avem o expansiune la nivel naţional cu cea mai bună distribuţie şi vizibilitate în piaţă”, declară Sorin Petre, Director Financiar, Golden Foods Snacks.

„Intrarea pe piața de alune și semințe din Romania este o oportunitate pentru strategia noastră de creștere și suntem încântați de noul parteneriat cu Elmas, un brand recunoscut pentru calitatea superioară a produselor sale din acest segment. Vom continua să ne consolidăm poziția în piață prin această colaborare, luând în calcul trendul ascendent al acestei categorii, prin includerea a 22 de opţiuni delicioase de gustări pentru consumatorii din România. Avem planuri ambiţioase pentru 2022, iar acesta este un alt pas în completarea portofoliului PepsiCo cu alternative nutriționale diverse”, declară Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director, PepsiCo.

Golden Foods Snacks, cu fabrica în comuna Filipeștii de Pădure, județul Prahova este unul dintre principalii jucători pe piaţa de snack-uri sărate, de seminţe, alune şi fructe deshidratate.

Golden Food Snacks a intrat în România în anul 2009, prin achiziţia mărcii Elmas.

În anul 2011, brandul Elmas a trecut un amplu proces de rebranding printr-un logo modern şi un design nou pentru ambalaje ca urmare a implementării unei noi politici de marketing şi vânzări pe piaţa de snack-uri sărate, a companiei.

Între anii 2013 – 2019, Golden Foods Snacks a lansat game şi produse noi sub brandul Elmas. Compania deţine mai multe certificări, printre care Vegan, Gluten Free, Non GMO, IFS 7, SA 8000.

În anul 2019, Golden Foods Snacks a realizat prima tranşă de obligaţiuni corporative în valoare de 4,7 mil. de lei, cu o maturitate de trei ani şi listarea acestora la Bursa de Valori Bucureşti.

Golden Foods Snacks a început parteneriatul de distribuţie cu PepsiCo la începutul anului 2022, care îi oferă acces la o expansiune la nivel naţional prin distribuţie.

PepsiCo România distribuie pentru Golden Food Snacks SA brandul Elmas de semințe de floarea soarelui, seminţe de dovleac, arahide, fistic, caju şi migdale.