Freshful by eMAG este pregătit să livreze peste 4.000 de comenzi zilnic în perioada de Paști

Freshful by eMAG se așteaptă la un record de comenzi pentru produse alimentare în perioada sărbătorilor de Paști și s-a pregătit pentru mai mult de 4.000 de livrări pe zi, depășind cu 25% volumele de Crăciun.

Bugetul alocat de clienți pentru masa de Paști de anul acesta începe de la 750 de lei și poate depăși în medie 1.000 de lei. Din coșul de cumpărături nu vor lipsi produsele tradiționale apreciate precum ouăle gata vopsite, cozonacul, pasca sau drobul de miel.

Febra cumpărăturilor a început deja cu două săptămâni înainte de Paștele ortodox și numărul vizitelor pe platforma Freshful și în aplicație a crescut cu 30% fața de săptămânile anterioare, perioada fiind marcată și de Paștele catolic și sărbătoarea Floriilor.

Comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, clienții Freshful comandă mai mult anul acesta produse din categoria verdețurilor, produse românești, precum salata, ceapa și usturoiul verde, mărarul, pătrunjelul, leușteanul, spanacul și urzicile.

Ouăle conduc în topul celor mai cumpărate produse tradiționale, alimente care înregistrează vânzări de 3 ori mai mari în această perioadă, iar hipermarketul online a pregătit din timp o ofertă extinsă și prețuri bune pentru cele mai căutate produse. Din categoria acestora mai fac parte carnea proaspătă, dulciurile, lactatele și brânzeturile, vinurile și cozonacii, dar și produsele necesare pentru curățenia de Paște și candelele pentru slujba de Înviere.

„Cei mai mulți dintre clienții noștri încep să se pregătească de cumpărături cu două săptămâni înainte de Paști, adăugând treptat în coș produsele lor preferate. Anul acesta am pregătit pentru ei, din timp, mai multe produse tradiționale și alimente proaspete de la producători locali. Iar dacă, în graba cumpărăturilor, au uitat să comande ceva, clienții Freshful au avantajul că pot adăuga produse în comanda deja plasată și pot primi toate produsele în același timp, fără să plătească în plus. În plus, știm cât de mult contează pentru ei să petreacă timpul alături de familie, nu la cumpărături, și am extins programul de livrări în perioada sărbătorilor”, a declarat Andrei Popescu, General Manger Freshful by eMAG.

Freshful propune pentru masa de Paște și produse deja gătite, cum ar fi drobul și produsele ready-meal.

Clienții Freshful care au un abonament Genius se pot bucura și în perioada Paștelui de livrare gratuită pentru comenzile care depășesc 189 lei. În decursul unui an, aceștia pot economisi în medie 1.000 lei, atât din taxa de livrare, cât și datorită promoțiilor exclusive dedicate, care beneficiază de o reducere permanentă de 20% pentru o selecție de produse.

Program de livrare extins în perioada de Paști

Din martie anul acesta, pe lângă București și Ilfov, Freshful livrează și în Ploiești, adăugând în aria sa de acoperire și alte 22 de localități din Ilfov. Pentru ajunge la timp pe mesele de Paște ale clienților, anul acesta Freshful a pregătit un program de livrări extins:
• Săptămâna 10-14 aprilie, în intervalul orar 8:00 – 23:59
• Sâmbătă, 15 aprilie, în intervalul orar 8:00 – 18:00
• Luni, 17 aprilie, a doua zi de Paște, în intervalul orar 11:00 – 23:00

Și după plasarea comenzii, în funcție de data livrării, clienții au posibilitatea să adauge produse în comandă, pe care le vor primi în același timp, fără niciun cost suplimentar.

Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hipermarket 100% online din România, și oferă clienților săi o gamă variată de peste 18.000 de produse alimentare și băuturi de larg consum, de la partenerii și producătorii locali.

În primul an de activitate, Freshful by eMAG a livrat 455.000 de comenzi cu ajutorul a 300 de livratori.

Trei din patru clienți Freshful by eMAG sunt abonați ai serviciului Genius, beneficiind de livrări gratuite în funcție de valoarea comenzii și de reduceri exclusive.

Articolul precedentAllianz Trade: Impactul inflației galopante, ratele dobânzilor precum și deteriorarea încrederii în mediului de afaceri își vor face pe deplin efectul în 2023
Articolul următorOpt din zece români și-au schimbat comportamentul privind cumpărarea băuturilor răcoritoare în ultima perioadă
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.