Foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, anunță că numărul comenzilor a crescut, în 2018, cu 130% față de anul precedent. Cea mai aglomerată perioadă a anului trecut a fost trimestrul al patrulea, odată cu venirea sezonului rece. Pentru anul 2019, reprezentanții companiei estimează o creștere a plăților online, odată cu introducerea posibilității de plată prin Google Pay.
Din datele foodpanda, reiese că peste 66% din totalul comenzilor au fost generate de aplicația mobilă, acesta fiind un trend ascendent care se va menține și pe parcursul acestui an. Conform datelor centralizate de companie, suma medie națională achitată anul trecut pentru comenzile foodpanda se ridică la circa 55 de lei, bucureștenii fiind cei care au cheltuit cel mai mult, cu o comandă medie de peste 70 lei. Aceștia sunt în urmați în top de gălățeni, cu 61,30 lei, sibieni (60,85 lei), clujeni (60 lei) și constănțeni (59,05 lei).
Cea mai mare comandă procesată de platformă anul trecut a fost efectuată din București și s-a ridicat la 1.171 lei, pentru mai multe preparate specifice bucătăriei japoneze.
În ceea ce privește cele mai populare preparate de pe platformă în 2018, acestea au fost preponderent din meniul restaurantului McDonald’s, topul comenzilor fiind condus de meniul Big Mac.
Modalitatea preferată de plată a clienților foodpanda în 2018 a fost cea în numerar în proporție de 75%.
foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 1000 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu și Buzău.