FoodPanda își propune dublarea numărului de restaurante în 2019

Foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, anunță că numărul comenzilor a crescut, în 2018, cu 130% față de anul precedent. Cea mai aglomerată perioadă a anului trecut a fost trimestrul al patrulea, odată cu venirea sezonului rece. Pentru anul 2019, reprezentanții companiei estimează o creștere a plăților online, odată cu introducerea posibilității de plată prin Google Pay.

Din datele foodpanda, reiese că peste 66% din totalul comenzilor au fost generate de aplicația mobilă, acesta fiind un trend ascendent care se va menține și pe parcursul acestui an. Conform datelor centralizate de companie, suma medie națională achitată anul trecut pentru comenzile foodpanda se ridică la circa 55 de lei, bucureștenii fiind cei care au cheltuit cel mai mult, cu o comandă medie de peste 70 lei. Aceștia sunt în urmați în top de gălățeni, cu 61,30 lei, sibieni (60,85 lei), clujeni (60 lei) și constănțeni (59,05 lei).

Cea mai mare comandă procesată de platformă anul trecut a fost efectuată din București și s-a ridicat la 1.171 lei, pentru mai multe preparate specifice bucătăriei japoneze.
În ceea ce privește cele mai populare preparate de pe platformă în 2018, acestea au fost preponderent din meniul restaurantului McDonald’s, topul comenzilor fiind condus de meniul Big Mac.

Modalitatea preferată de plată a clienților foodpanda în 2018 a fost cea în numerar în proporție de 75%.
foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 1000 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu și Buzău.

Articolul precedentFlorin Căpățână va încheia colaborarea cu retailerul francez Carrefour
Articolul următorKaufland a deschis cel de-al treilea magazin din Bacău
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro