Farmec relanseaza Nufar si Triumf

Farmec, una dintre cele mai mari companii cu capital 100% romanesc, anunta relansarea celor doua game consacrate pentru curatenia locuintei –  Nufar si Triumf. In urma procesului de rebranding, cele doua game au integrat noi formulari extrem de eficiente, modalitati de ambalare moderne si au fost dezvoltate cu noi subgame de produse. Acesta este ultimul proces de modernizare, dupa cel desfasurat in anul 2013.

In urma proceselor de modernizare, Nufar, brandul nr. 1 in Romania pe segmentul detartranti, cu o cota de piata valorica de 38,8%*, a fost extins cu sapte produse noi – Nufar Lemn Parchet, Nufar Geamuri (doua variante de parfumare), Nufar Crema Universala (trei variante de parfumare) si Nufar Ecrane.

Disponibila in trei variante, linia Nufar Crema Universala are formule usor abrazive, care curata suprafetele fara a le zgaria, redandu-le stralucirea si indepartand petele de murdarie si grasime. O alta noutate in portofoliul brandului este si Nufar Ecrane, care reprezinta o solutie tehnica pentru curatarea suprafetelor ecranelor telefoanelor mobile, monitoarelor, televizoarelor, suprafetelor din stricla sau tastaturilor, eliminand praful si amprentele, fara a lasa urme.

Subgama Nufar Verde a brandului evidentiaza preocuparea Farmec pentru crearea unui mediu sustenabil, intreaga linie fiind formata din produse prietenoase fata de mediu, bazate pe principii active naturale, care nu reduc eficienta produselor.

Intreaga gama Nufar insumeaza in total 28 de solutii de curatenie a locuintei.

Triumf este cel de-al doilea brand de ingrijire a locuintei al producatorului clujean, lider in Romania pe segmentul de curatare a bucatariei, cu o cota de piata volumica de 39,6%** dezvoltat si modernizat in urma procesului de rebranding. Printre subgamele extinse se numara linia de detergenti de vase, care include acum trei sortimente. Toate produsele din gama Triumf, cu exceptia detergentilor pentru vase, sunt dotate cu capace de siguranta pentru copii.

Noile produse sunt disponibile in toate supermarketurile, hipermarketurile si magazinele de profil din tara, in magazinele de brand Farmec, precum si in magazinul online www.farmec.ro.

In ceea ce priveste ambalajul, procesul de rebranding al celor doua game a presupus atat modernizarea designului astfel incat sa fie cat mai usor de observat si memorat, respectandu-se stilul specific al brandurilor, dar si introducerea unor noi forme de ambalare si modalitati de etichetare. Astfel, noul design este unul fresh, colorat, usor recognoscibil la raft, iar etichetele de tip sleeve, permit consumatorilor sa identifice mai rapid beneficiile principale ale produselor.

*- Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru curatarea casei – segmentul Descalers (Detartrant/Anticalcar/Antirugina) pe piata din Romania, valoare vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie – Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.

**- Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit pentru curatarea bucatariei pe piata din Romania, volum vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie – Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.