Farmec a deschis un nou magazin în Târgu Mureș

Farmec a deschis un nou magazin Gerovital, în Târgu Mureș. Astfel, rețeaua de magazine ajunge la un număr total de 29 unități naționale, dintre care 8 magazine Farmec și 21 magazine Gerovital, la care se adaugă alte două centre deschise în sistem de franciză.

Noul magazin este situat în incinta Shopping City Târgu Mureș, amplasat pe Calea Sighișoarei, nr. 51. Aflat la parter, magazinul are o suprafață totală de 44 metri pătrați și pune la dispoziția consumatorilor toate produsele din portofoliul brandurilor Gerovital și Aslavital.

Cu ocazia inaugurării, primii 29 de consumatori care vor trece pragul noului centru Gerovital vor primi un cadou surpriză. Mai mult, clienții pot beneficia de teste de dermoanaliză, un alt serviciu gratuit, oferit exclusiv în cadrul magazinelor de brand ale liderului local de cosmetice.

Magazinul este dotat și igienizat conform recomandărilor autorităților în contextul actual al pandemiei de Coronavirus, iar consumatorii pot achiziționa de aici noii dezinfectanți produși de Farmec, precum și alte produse esențiale pentru îngrijirea mâinilor.

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În iunie, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 21 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu şi Râmnicu Vâlcea și 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciză, la Bacău și Pitești.

Articolul precedentPrimul hipermarket Carrefour din Târgu Mureș este gata și se va deschide pe 25 iunie 2020
Articolul următorCum se raportează românii la branduri în această perioadă?
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com