Două branduri din portofoliul Parmafood celebrează ziua Italiei prin campania Mangiare Italiano!

Mangiare Italiano! este campania prin care două branduri italieneşti din portofoliul Parmafood celebrează ziua Italiei.

Aceasta este o campanie destinată consumatorului final, un cross-promo între Mutii & La Molisana, respectiv o asociere dintre sosul de roşii nr 1 în Italia şi pastele 100% din grâu italian.

Campania se desfăşoară în retail modern, în comerţul tradiţional dar şi în retailul online. Consumatorii pot intra în concurs achiziţionînd produse în valoare de 30 de lei.

Comunicarea de la raft va fi susţinută de comunicarea în zona digitală, Google ads, postări pe Facebook, Instagram şi Tik Tok.

Cele două branduri vor beneficia şi de suportul a doi chefi – Dragoş Bercea şi Cristian Frăţianu, – dar şi a doi influenceri, Andreea Marin şi Cosânzenele Gătesc.

Perioada de desfăşurare a campaniei este 1 iunie – 15 iulie, iar premiile sunt: 1 vacanţă în doi la Florenţa şi 100 de coşuri gourmet cu produse Mutti & La Molisana.