dm drogerie markt – Magazinele își refac stocurile constant și încurajează clienții să cumpere cu calm și responsabilitate

224

dm drogerie markt a luat măsuri speciale precum desfășurarea activității de acasă (work from home) pentru angajații a căror activitate permite acest lucru, igienizarea frecventă a spațiilor din drogherii, depozit central și sediu, și punerea la dispoziție a dezinfectanților, a mănușilor de unică folosință și a paravanelor de plexiglas pentru casele de marcat, în fiecare punct de lucru. Magazinele își refac stocurile constant și încurajează clienții să cumpere cu calm și responsabilitate.

Majoritatea clienților dm drogerie markt au renunțat la o aprovizionare abundentă și se concentrează pe produse care sunt necesare consumului zilnic, scurtând astfel timpul petrecut la cumpărături. Printre cele mai căutate produse se numără cele de igienă personală, pentru igienizarea locuinței, dar și pentru dezinfecția hainelor. Totodată, sunt la mare căutare produsele pentru imunitate precum vitamina C, dar și alimentele de bază și produsele pentru copii.

În acest sens, există produse ale căror stocuri au scăzut în ultima perioadă, însă situația lor este monitorizată constant și se depun eforturi pentru refacerea acestora și oferirea de variante alternative. Angajații magazinelor urmăresc situația și fac tot posibilul pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților.

Compania dm recomandă o distanță minimă de un metru și jumătate față de alte persoane din magazine și încurajează clienții să evite plata în numerar, pentru a reduce la minimum posibilitatea infecției. De asemenea, au fost retrase toate testerele de la raft.

„Încurajăm oamenii să acorde atenție și nevoilor celorlalți, fie că vorbim de renunțarea la cumpărăturile în exces, de folosirea dezinfectantului sau de păstrarea distanței potrivite, este necesar să ne implicăm cu toții. Aceste măsuri de prevenție și protecție, aplicate corect, pot face o diferență semnificativă”, transmite Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.
În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 12 ani, timp în care a evoluat constant, a creat 1000 de locuri de muncă și a deschis peste 100 de magazine.

Articolul precedentLidl își modifică programul de funcționare
Articolul următorCase de marcat dedicate pentru ONG-uri și vârstnici, în Auchan
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca redactor-șef la diferite publicații business to business, precum și ca expert media în trei proiecte europene PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro