Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA Sales VP în cadrul VTEX, este speaker la Retail&HoReCa Distribution 2021

Cristi Movilă a acumulat experiență în ecommerce, activând în domeniu de mai bine de 14 ani. El a creat magazine online de la zero, a lansat și a gestionat proiecte de top, online și omnichannel, în România și în străinătate, în industriile fashion și beauty, pentru lideri de piață, precum: Coty Cosmetics, OTTER sau LENSA. Având studii în inginerie software și experiență în ecommerce, până acum a lansat un tech start-up, un magazin online în UE și acum conduce activitățile VTEX în poziția de Eastern Europe General Manager & EMEA Sales VP.

Ultimii doi ani au adus schimbări semnificative pe piața de retail, schimbări care au mărit complexitatea lanțului de distribuție și au adus cu ele noi provocări. În prezentarea sa, din cadrul evenimentului Retail&HoReCa Distribution 2021: „Cum să-ți optimizezi canalele de distribuție și să accesezi noi oportunități de business”, Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA Sales VP în cadrul VTEX, ne va arăta cum o soluție integrată de comerț digital poate ajuta la alinierea canalelor de vânzare și, astfel, cum se poate ajunge mai rapid la clienți.

VTEX (NYSE: VTEX) furnizează o platformă enterprise de comerț electronic. Platforma VTEX le permite brandurilor și retailerilor să realizeze un time-to-market mai rapid, să ajungă la clienții din oricare canal și să descopere noi arii de dezvoltare.

VTEX a fost înființată în Brazilia, iar acum se extinde la nivel global, fiind lider în accelerarea transformării comerțului electronic din America Latină. Platforma VTEX este concepută în conformitate cu standarde și cu funcționalități de tip enterprise, iar peste 2.000 de clienți cu peste 2.500 de magazine active în 32 de țări au încredere în companie pentru a-i conecta cu clienții lor.

VTEX este partener și susținător al evenimentului Retail & HoReCa Distribution Conference 2021.


Despre Retail & Horeca Distribution

Antreprenorii și managerii din sectorul de distribuție FMCG în Retail și HoReCa, precum și reprezentanții producătorilor de bunuri și servicii pentru această industrie se vor întâlni la Retail & HoReCa Distribution Conference 2021, ediția a VI-a, eveniment organizat de publicația Modern Buyer, pe 16 septembrie 2021, la Hotel Qosmo**** din Brașov.


Structura evenimentului Retail & Horeca Distribution


Conferință

Retail & Horeca Distribution Conference va fi un excelent prilej pentru a vă prezenta o radiografie a sectorului de distribuție FMCG românesc în 2021, prin lansarea Ghidului Distribuitorilor*, ediția a VI-a. Așadar, în prima parte a evenimentului vă vom prezenta cifrele-cheie din evoluţia sectorului de distribuţie în Retail şi HoReCa, împreună cu principalele concluzii şi date oferite de partenerul nostru, KeysFin, unul dintre principalii jucători din piața locală de business information.

În panelul din Partea a II-a: “Parteneriatul dintre producători şi distribuitori“, am invitat reprezentanții companiilor FMCG să își prezinte modelul de colaborare producător-distribuitor-comerciant sau operator HoReCa, pentru optimizarea acestei relaţii.

În partea a III-a: “Planificarea businessului pe termen scurt și mediu”, în panelul dedicat distribuitorilor cu afaceri proprii, vom pune accentul pe factorii de care țin cont în planificarea afacerii lor, antreprenorii de succes din sector. Vom discuta despre creșterea eficienței afacerii de distribuție și vom identifica acele soluții câștigătoare pentru succesul businessului.


Expo Hall

Expo Hall este spațiul expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional și operatorilor HoReCa. Expozanții vor beneficia de standuri personalizate, unde pot organiza prezentări de produse și unde își pot invita partenerii de prezenți la eveniment.

Cină de afaceri

Cina de afaceri din seara zilei de 16 septembrie 2021, pe care Modern Buyer o va oferi invitaților va crea cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare.

Detalii despre înscrierile la cea de-a VI-a ediție a Retail & Horeca Distribution, unicul eveniment B&B dedicat exclusiv industriei de distribuție puteți obține de la colegii noștri: Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro) și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro), prin telefon la 0767118833 și 0729880041.


Partenerii evenimentului

Lansarea ghidului Distribuitori în Retail şi Horeca, ediția a VI-a

„Distribuitori în Retail şi Horeca” – ghidul ajuns la ediția a VI-a în 2021 – va fi lansat la evenimentul din 16 septembrie 2021 de la Brașov, în parteneriat cu compania KeysFin. Acest produs își propune să ofere o imagine cât mai amplă a dinamicii sectorului de distribuție din România. Vom prezenta indicatorii financiari ai companiilor din distribuția FMCG din România, precum: cifră de afaceri, profit net, productivitate, rentabilitatea capitalului, rata rentabilității activelor, dar și alţi indicatori-cheie, precum: evoluţia portofoliului de produse, aria şi canalele de vânzare acoperite, numărul de clienţi, suprafaţa de depozitare ş.a.

Ghidul „Distribuitori în Retail şi Horeca” va cuprinde un top al celor mai mari companii de distribuție din ţară, precum şi câte un Top 10 distribuitori pentru fiecare regiune geografică în parte. Ediţia 2021 a ghidului „Distribuitori în Retail și Horeca” cuprinde peste 130 de companii de distribuție din întreaga ţară, cu un profil actualizat.

Notă: Companiile care au achiziţionat bilet de participare la evenimentul Retail & Horeca Distribution vor beneficia de un discount de 50% la achiziţia acestui ghid. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați la telefon 0729 880 041 sau 031.425.38.92.