Coca-Cola lansează Fuze Tea simultan în 37 țări din Europa

0
293

Compania Coca-Cola începe anul cu lansarea unui brand nou, care aduce o fuziune între extractul de ceai, suc de fructe și plante aromatice. Astfel, Fuze Tea se lansează simultan în 37 țări din Europa. Lansarea pe piața europeană a presupus și adaptarea la gusturile și preferințele de consum locale. Astfel, consumatorii români se pot bucura de cele cinci variante Fuze: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits, Black Icetea Mango Pineapple.

„Categoria de ceai ready-to-drink este un segment important, cu o creștere fulminantă în ultimii ani, sincronizându-se perfect cu dorința noastră de a le oferi consumatorilor băuturi care să devină parte din viața lor”, spune Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola România.

Lansarea brandului va fi susținută de o investiție semnificativă într-o campanie complexă de marketing, proiecte speciale și activări construite în jurul experiențelor pe care le aduce noul produs. Campania de promovare declinată 360 de grade susține și amplifică ideea centrală a brandului – fuziunea ingredientelor le oferă consumatorilor o revitalizare a simțurilor și pauze mai plăcute.

Noile variante ale brandului au fost dezvoltate în Centrul de Cercetare și Dezvoltare Coca-Cola din Bruxelles. Extractul de ceai provine din frunze de ceai cultivate în ferme care respectă în totalitate principiile agriculturii sustenabile, contribuind astfel la obiectivul global al companiei Coca-Cola de a avea, până în 2020, toate ingredientele cheie și materia primă din surse 100% sustenabile.

Cele cinci variante sunt disponibile, din ianuarie, în cele mai mari lanțuri de retail din România, în sticle tip PET de 0,5 l și 1,5 l și sticle returnabile de 0,25 l. Băuturile Fuze au un conținut scăzut de calorii, de 19, respectiv 20 de calorii pe 100 ml, în funcție de aromă, fiind îndulcite cu un amestec de zahăr și îndulcitor hipocaloric din stevia, de origine naturală.