Carrefour România va renunța la marketplace-ul Carrefour, dar și își va concentra eforturile pe creșterea vânzărilor în segmentul e-commerce. Începând cu data de 1 martie 2020, parteneriatul cu cei peste 300 de vendori de pe marketplace-ul Carrefour România se va încheia. Compania anunță însă că analizează opțiuni alternative pentru a continua colaborarea cu aceștia.
În fapt, aplicația mobilă a retailerului reunește experiența in-store cu cea online, permițând utilizatorilor să cumpere, să plătească și să comande online folosind telefonul mobil. Aplicația vine cu o serie de beneficii pentru clienți: confort, experiență facilă de shopping, consistență în parcursul acestora la cumpărături.
Carrefour continuă acțiunile concrete sub filozofia „Act for Food” care, prin cele patru arii ale sale: produse BIO, Mărci proprii, Filierele Calității și Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, aduce alimentația sănătoasă și produsele autentice mai aproape de clienți.
Carrefour România își reiterează ambiția de a fi cel mai puternic jucător în e-commerce-ul alimentar din țară, prin propriul portal www.carrefour.ro și a platformei BRINGO, ambele cu performanțe notabile în 2019.