Carrefour a lansat oficial programul Poftim Brânza Românească

Narcis Horhoianu, Director Marketing, Carrefour România.

Carrefour a lansat oficial programul Poftim Brânza Românească, cu ocazia târgului de produse tradiționale, „Bunătăți de soi din România“, desfășurat la Iași. Brânzeturile sunt disponibile în toate cele 43 de hipermarketuri Carrefour și în trei marketuri – Market Promenada, Market Dorobanți din București și Market Manastur din Cluj – oferind clienților ocazia de a susține antreprenoriatul românesc și comunitățile locale.

Inițiativa care a fost lansată în format pilot, în câteva hipermaketuri și marketuri Carrefour, încă din luna aprilie 2023, vine în sprijinul fermierilor români din regiunile țării pentru a aduce în atenția consumatorilor o selecție de brânzeturi românești maturate, fermentate sau cu mucegai.

Astfel, peste 3.000 de vizitatori au fost întâmpinați de Carrefour în cadrul evenimentului de la Iași cu o selecție de brânzeturi locale, de la fermierul Alideea, iar în cadrul hipermarketului din incinta Era Shopping Park, ieșenii au descoperit sortimentația extinsă de brânzeturi create de artizani români, din programul Poftim Brânza Românească, precum:

  • Arkase: trappist, raclette, arkenzeller, brânzeturi fabricate din lapte 100% românesc, din satul Arcuș (jud. Covasna, la 3 km de Sfântu Gheorghe), maturate minim opt săptămâni;
  • Torockoi – brânzeturi cu condimente, din lapte de vacă 100% românesc, din Munții Trascăului, maturate minimum trei luni;
  • Five Continents – brânzeturi din lapte de capră și de oaie, maturate minimum trei luni;
  • LaColline – brânză de capră cu mai multe tipuri de mucegai – alb, albastru, precum și un amestec unic de mucegai și fenugreek;
  • Artesana – brânză maturată din lapte de capră;

Expunerea produselor la raft beneficiază de un spațiu dedicat și semnalizat, amplificat prin materiale de comunicare, care au ca scop valorificarea fiecărui produs din cadrul programului.

„Producătorii locali și ultra locali din rețeaua noastră ocupă un loc extrem de important în universul Carrefour. În căutarea echilibrului optim din circuitul producător-retailer-client, ne concentrăm eforturile pentru a identifica nevoile specifice consumatorilor, dar și ale producătorilor români, pentru a găsi acele soluții benefice mutual. Așa a luat naștere cel mai nou program din portofoliul Carrefour, Poftim Brânza Românească, lansat oficial cu ocazia târgului de producători de la Iași, prin care promovăm specialitățile din brânză realizate pe plan local de maeștri în gastronomia artizanală. Și nu ne oprim aici. Vom continua extinderea rețelei de parteneri locali și dezvoltarea de proiecte dedicate misiunii noastre de conservare a gusturilor și a tradițiilor românești”, a declarat Narcis Horhoianu, Director Marketing, Carrefour România.

Această acțiune se alătură programelor Deschidem Vinul Românesc, Creștem România Bio și Grădina Noastră derulate local de către Carrefour sub umbrela Act for Food în direcția tranziției către o alimentație mai sănătoasă pentru toți clienții săi și se bazează pe produse curate, calitative și prietenoase cu mediul înconjurător.

Articolul precedentHorváth: Industria de retail și FMCG din România anticipează creșterea veniturilor, dar și a costurilor cu personalul
Articolul următorAnaliză Ipsos/RetailZoom: Coșul de cumpărături este ajustat prin reduceri de volum
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.