Campanie aniversară „Timișoreana 300 de ani”

0
75

Fabrica de bere din Timișoara sărbătorește 300 de ani de tradiție în fabricarea berii. În ultimii 15 ani, unitatea de producție a beneficiat de investiții de peste 100 de milioane de euro. Berea Timișoreana a înregistrat vânzări în valoare de 200 de milioane de euro în retail, în 2017. De asemenea, a fost cea mai bine vândută bere românească în afara țării: peste 7 milioane de unități în 2017.

Investițiile realizate în fabrică au constat în:
– triplarea capacității de producție prin instalarea de linii de producție și îmbuteliere modern;
– echipamente și sisteme informatice de control al procesului de producție, precum și în implementarea bunelor practici de operare;
– echipamente și instalații de recuperare și reutilizare a energiei, de tratament al apelor uzate, de obținere a bioenergiei, pentru asigurarea protecției mediului si a unei dezvoltări durabile;
– sisteme integrate de control al calității;
– introducerea de filtre speciale;
– menținerea clădirilor și a sitului istoric.

Sărbătorirea celor 300 de ani este marcată în toate activitățile de comunicare ale brandului pe parcursul acestui an, de la reclama TV dedicată, la ambalajul cu logo aniversar și va continua cu alte momente pe care Timișoreana le-a pregătit pe parcursul acestui an.

În ultimii ani, Timişoreana a fost premiată cu aur şi distincţia Champion Lager Trophy în 2007 şi cu argint în 2008 la Australian International Beer Awards, al 2-lea concurs ca importanţă din lumea berii, iar la World Beer Championship în Statele Unite, a primit medaliile de argint (2007 şi 2008).
Tmișoreana face parte din portofoliul Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere din România.