Auchan Drumul Taberei găzduieşte fan shop-ul Steaua București

Din această săptămână, o gamă variată de produse oficiale ale clubului de fotbal Steaua București sunt disponibile în hipermarketul Auchan Drumul Taberei, într-o zonă special amenajată, ca urmare a unei colaborări între Clubul Sportiv al Armatei Steaua București și Auchan România. Susținătorii echipei vor putea găsi aici o mulțime de articole ce poartă însemnele clubului.

Shop-ul Steaua București din magazinul Auchan Drumul Taberei, aflat în apropierea stadionului Steaua, cunoscut și sub numele de stadionul Ghencea, va cuprinde o gamă variată de articole și suveniruri, de la mingi de fotbal, tricouri, fulare, sticle de apă din oțel inoxidabil, până la obiecte de decor, cu prețuri începând de la 19,99 lei și ajungând până la 99,99 lei. Articolele sunt disponibile, într-o primă etapă, exclusiv în hipermarketul Auchan din Drumul Taberei, urmând să fie listate și online, pe auchan.ro, dar și în alte magazine Auchan din București. Mai mult, în perioada 9 – 30 iunie 2023, membrii MyCLUB Auchan primesc la achiziția produselor din fan shop 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate.

Evenimentul de lansare a avut loc astăzi, 9 iunie, în hipermarketul Auchan Drumul Taberei, în compania unor legende ale CSA Steaua București precum Ștefan Iovan, câștigător al Cupei Campionilor Europeni cu Steaua București în 1986, Marian Drăgulescu, gimnastul român cu cele mai multe medalii în palmares, și Simona Gherman, campioană olimpică la scrimă.

Suntem încântați să lansăm acest parteneriat cu Steaua București, cu atât mai mult într-un moment simbolic, respectiv în luna în care clubul aniversează 76 de ani de activitate. Împreună începem o frumoasă colaborare prin care propunem produsele din Fan Shop Steaua suporterilor și clienților noștri din comunitățile din Ghencea și Drumul Taberei și, în viitor, online, pentru toți fanii Steaua din țară. Mulțumim clubului pentru deschidere și le urăm tuturor sportivilor mulți ani înainte încununați de succes”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.

Articolul precedentRețeaua LaDoiPași ajunge la 2000 de magazine şi organizează Conferința Națională dedicată antreprenorilor din franciză
Articolul următorOrlando Bloom, noul brand ambassador Staropramen
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.