Aquila lansează o campanie integrată de promovare pentru marca proprie de legume și fructe congelate Gradena. Astfel, în următoarele săptămâni vom vedea o serie de spoturi TV și online, în care sunt utilizate produse Gradena, precum mazărea, dips-urile, mixurile de ciorbă etc.
„Conform strategiei de dezvoltare, continuăm investițiile în brandurile proprii. De această dată lansăm campania Dezghețat în bucătărie, mizând pe curaj și inovație în bucătărie, o campanie realizată împreună cu profesioniști din marketing.”, a spus Răzvan Bagherea, Director Organizare și Resurse Umane, Aquila.
„Obiectivul nostru este să dezvoltăm mărcile proprii ca branduri puternice, de încredere, pentru piaţa de congelate din România.” – Răzvan Bagherea, Aquila.
Gradena este cel mai cunoscut brand propriu al companiei Aquila, ce include sortimente variate din gama de legume și fructe congelate. Gama Gradena a înregistrat un avans faţă de anul trecut, atât în volume, cât şi în valoare, fiind prezentă atât în Retail, cât şi în HoReCa, estimând o creștere a pieței în următorii ani.
Campania integrată de promovare lansată de Aquila sprijină poziționarea și nivelul de recunoaștere al brandului. Cea mai mare parte a bugetului campaniei a fost alocată către TV pentru difuzare pe principalele stații, iar restul în zona de online și in-store.
În online, campania își propune să aducă în atenția consumatorilor gama de produse Gradena prin activări special concepute pentru cei care adoptă un stil de viață sănătos și care vor să folosească produse cu timp redus de preparare.
Aquila operează în România și Republica Moldova, cu un model de afaceri integrat, cu activități de distribuție, logistică și transport.
Aquila vinde produse de larg consum în peste 72.000 de puncte de desfacere prin toate canalele de comerț cu amănuntul al bunurilor de larg consum, care acoperă peste 90% din piață.
Portofoliul Aquila însumează peste 10.000 produse, mărci consacrate din diferite categorii precum: produse de îngrijire personală – Rexona, Dove; dulciuri – Kinder, Raffaello, Snickers sau Mars; cafea – Lavazza; produse de curățenie – Dero, Cif sau Coccolino; mâncare pentru animale de companie – Whiskas, Pedigree; produse igienă – Kleenex, Kotex, Zewa, Tena, Libresse; scutece copii – Huggies; legume congelate și conserve – Bonduelle; smântâna vegetală și frișcă vegetală – Gran Cucina și Hulala; pește și preparate din pește – Frosta.
Compania a fost înființată în anul 1994 de către antreprenorii Alin Adrian Dociu și Constantin Cătălin Vasile.