AMRCR solicită reanalizarea legislației care limitează accesul populației în magazine

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) solicită autorităților eliminarea restricțiilor impuse de ultimele reglementări, în legătură cu accesul populației în magazine. AMCR menționează în special magazinele care comercializează instalații și echipamente de încălzire, de electricitate, sanitare și igienă, dar și magazinele alimentare.

Poziția afirmată de AMRCR este că magazinele care comercializează produse alimentare au fost și rămân esențiale pentru populație și, de aceea, accesul la aceste magazine “nu poate fi limitat pe baza unor criterii aleatorii sau conjuncturale care, în fapt, le transformă în magazine neesențiale.”

Membrii asociației marilor rețele comerciale au propus, acolo unde se impune sau este necesar, măsuri și demersuri pentru a securiza culoare de acces, care să asigure fluxuri de persoane complet autonome în raport cu spațiile adiacente.

„Sperăm că procesul de comunicare și consultare cu autoritățile să fie reluat pentru a preveni apariția unor efecte secundare în relația cu consumatorii, dar și probleme colaterale suplimentare în contextul economic complex pe care îl traversăm” , a declarat George Bădescu, director executiv AMRCR.

Asociația Marilor Rețele Comerciale include 22 de retaileri alimentari și nealimentari: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros.

Articolul precedentGebrüder Weiss România: 50% dintre functiile de middle și top management sunt ocupate de angajați promovați intern
Articolul următorLidl deschide un magazin în Domnești, Ilfov
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.