Adrian Vlaicu este noul Director de Vânzări și Logistică al Caroli Foods (Sigma)

Caroli Foods Group l-a numit Director de Vânzări și Logistică pe Adrian Vlaicu. Adrian s-a alăturat echipei Caroli Foods în anul 2009 pe poziția de National Key Account Manager. Treptat, a devenit lider pentru proiecte strategice, precum extinderea operațiunilor companiei în alte canale de vânzare sau externalizarea serviciilor de merchandising. Datorită rezultatelor obținute, a fost promovat ca lider al canalului IKA, transformând compania în lider de piață în categoria de produse din carne ambalate în IKA.

„Cred că o poziție nu este doar un titlu, ci implică acțiune și exemplu. Coordonarea activității unei echipe de peste 500 de angajați Caroli din departamentele de vânzări, shopper marketing și logistică, care și-a demonstrat capacitatea de a face performanță atât la nivel de individ, cât și ca echipă, este atât o onoare, cat și o responsabilitate. Prin pasiune si cu o strategie bine implementată, îmi doresc ca împreună cu echipa mea să ducem mai departe misiunea Caroli”, a declarat Adrian Vlaicu.

De-a lungul anilor, Caroli Foods și-a consolidat poziția de lider în România pe segmentul său și a evoluat de la o companie de familie la unul dintre cei mai mari angajatori ai industriei. Dezvoltarea Caroli a fost marcată pozitiv și de preluarea de către grupul internațional Sigma Alimentos în 2017, dovadă suplimentară a valorii și o confirmare a rezultatelor companiei.

Compania a luat naștere în România în 1994 și, de la înființare și până în prezent, a oferit produse alimentare de calitate pentru toate tipurile de consumatori. Portofoliul Caroli include în prezent cinci mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, oferind peste 200 de produse alimentare în total. Grupul operează o fabrică in Pitești și deține depozite în întreaga țară, având o flotă auto cu peste 350 de vehicule și o amplă rețea de distribuție.

Sigma este o companie multinațională, specializată pe producția, comercializarea și distribuția de produse alimentare de calitate, inclusiv preparate din carne ambalate, brânză, iaurt și alte alimente refrigerate și congelate. Sigma are un portofoliu diversificat de mărci de top și operează 69 de fabrici în 18 țări din cele patru regiuni-cheie în care activează: Europa, Mexic, Statele Unite și America Latină.

În Europa, Sigma produce și comercializează brandurile Campofrío, Navidul, Revilla, Aoste, Cochonou, Justin Bridou, Fiorucci, Marcassou, Nobre, Stegeman și Caroli, printre altele. Acestea acoperă o mare varietate de categorii, precum șuncă presată, produse din curcan și pui, șuncă afumată, cârnați afumați, crenvurști, semipreparate, pateuri și produse pe bază de plante. Sigma produce și vinde produse în opt țări europene și face export în peste 60 de țări din întreaga lume (Europa, Statele Unite și America Latină).