50 de ani de la deschiderea primului magazin Kaufland din Europa

0
286

Kaufland aniversează 50 de ani de la deschiderea primului său magazin din Europa printr-o amplă campanie de reduceri, oferte speciale și premii inedite. Campania se desfășoară până pe 3 aprilie 2018 în toate magazinele Kaufland și online. În cadrul campaniei „50 de ani fresh în Europa”, Kaufland România pune în joc premii săptămânale, 50 de excursii culinare în România, dar și 5 premii mari, constând în câte o excursie culinară în Europa.

Totodată, la cumpărături de minimum trei ori pe săptămână cu orice card Visa, Kaufland oferă clienților șansa de a se bucura de excursii și multe alte surprize. Premiul cel mare poate aduce unui client Kaufland o excursie pe an timp de 7 ani, pe 7 continente. Premiile secundare constau într-o excursie pe an timp de trei ani, sau într-unul dintre cele 12 pachete compuse dintr-un smartphone și 2 bilete la Untold sau Neversea.

Kaufland a fost înființat acum 50 de ani, în anul 1968, de la o mică afacere de familie cu 70 de angajați, ajungând astăzi la o rețea internațională de succes. În prezent, discounterul are peste 1.270 de magazine, aproximativ 148.000 de angajați în șapte țări europene și generează o cifră de afaceri anuală de circa 21,6 miliarde de euro.

,,Povestea Kaufland a început acum 50 de ani, de la o afacere de familie cu primul magazin deschis în orașul german Backnang. Astăzi, suntem unul dintre cei mai importanți retaileri din spațiul european și în următorii ani intenționăm să ne extindem în Republica Moldova și în Australia. Cei 50 de ani sunt o mărturie a reușitei de a respecta o promisiune făcută clienților ce are la bază principii cheie: prospețime, calitate, prețuri competitive, varietate și cumpărături ușoare”, spune Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

,,Și în viitor, angajamentul nostru va fi să oferim o experiență la cumpărături cât mai plăcută. În acest sens, vom continua să ne adaptăm în permanență prin modernizarea magazinelor și prin dezvoltarea gamei de produse ”, adaugă Valer Hancaș.
Mai multe informații despre campanie și modalitatea de înscriere sunt disponibile pe www.kaufland.ro și în revista Kaufland.

Scurt istoric al Kaufland
1968 – Kaufland deschide primul magazin la Backnang la Handelshof. Filiala avea 1000 mp și 70 de angajați. Cu această deschidere, compania a pus bazele unei povești de succes.
1972 – Sediul central al firmei se mută la Neckarsulm;
1984 – Deschiderea primului magazin cu autoservire Kaufland la Neckarsulm ;
1990 – Extinderea în noi orașe din Germania: deschiderea în Meissen a primului magazin Kaufland cu vânzare rapidă într-un cort;
1998 – Începe expansiunea în străinătate: deschiderea primului magazin Kaufland în Cehia;
2000 – Deschiderea primului magazin Kaufland în Slovacia;
2001 – Deschiderea primului magazin Kaufland în Croația, urmând Polonia;
2005 – Deschiderea primului magazin Kaufland în România;
2006 – Deschiderea primului magazin Kaufland în Bulgaria;
2010 – Schimbarea numelui Kaufmarkt în Kaufland și lansarea în România a mărcii proprii K-Classic;
2011 – Deschiderea celui de-al 1.000-lea magazin Kaufland din Europa, la Berlin;
2014 – Kaufland România deschide magazinul cu numărul 100 din România;
2016 – Kaufland extinde în România mărcile proprii K-Bio și K-take it Veggie, special pentru toți cei care vor să aibă un mod de viață sănătos;
2017 – Lansarea mărcii proprii K-Vreau din România. În același timp, începe procesul de modernizare a tuturor magazinelor Kaufland;
2018 – Aniversarea a 50 de ani de la deschiderea primului magazin. 50 de ani în care s-au deschis peste 1200 de magazine în întreaga Europa, dintre care 116 în România.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1250 de magazine în 7 țări și o rețea de 116 magazine în România.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentEconomia Zonei Euro va crește cu peste 2% în 2018
Articolul următorPeste 7.000 de magazine online în România
Daniela Oancea
Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.