Parmafood Group Distribution preia importul brandului Kikkoman în România

Parmafood Group Distribution, companie de top în domeniul importului și distribuției de produse alimentare, anunță preluarea importului celebrului brand japonez Kikkoman pentru piața din România, începând cu 1 iunie 2024.

Kikkoman este prezent pe piața românească din 2009 și a reușit să devină lider de piață în categoria sosurilor de soia, cu un impresionant market share de 56,2%, conform datelor ACNielsen.

Fondat în 1603 în Noda, Japonia, de către familiile Mogi și Takanashi, brandul Kikkoman are o poveste strâns legată de tradiție și calitate. Fabricat conform unei rețete străvechi transmise de-a lungul a 30 de generații, sosul de soia Kikkoman este recunoscut la nivel mondial pentru gustul său bogat de umami și procesul său natural de fermentație controlată.

Kikkoman este realizat și acum după aceeași rețetă străveche, cu aceleași ingrediente: soia, grâu, sare și apă, toate fermentate printr-un proces natural al cărui secret este foarte bine păstrat de 30 de generații.

De secole, sosul de soia preparat natural a fost folosit pentru a condimenta bucătăria asiatică, predominant în Japonia. Sosul de soia natural Kikkoman îmbunătățește astăzi aroma alimentelor în toate țările lumii, de la Marea Mediterană până în Scandinavia și din Asia până în America.

Nu este o coincidență faptul că liderul mondial pe piața sosurilor de soia Kikkoman este și este deținătorul unuia dintre cele mai recunoscute logo-uri la nivel global. Numele Kikkoman are o semnificație specială: „Kikko” înseamnă carapace de țestoasă în japoneză, iar „man” înseamnă 10.000. Conform unei legende japoneze, țestoasele trăiesc până la 10.000 de ani și sunt simboluri ale fericirii, succesului și longevității, unind „tradiția” cu „inovația”.

Cu o prezență globală impresionantă, Kikkoman deține 11 fabrici la nivel mondial și a vândut 47,2 milioane de litri doar în Europa în 2023, consolidându-și astfel poziția de lider atât la nivel internațional, cât și european.

Portofoliul actual al Parmafood conține peste 40 de branduri de produse alimentare din Italia, Marea Britanie, Spania, SUA și Thailanda. Cu o experiență în import și distribuție de 32 de ani, Parmafood acoperă atât segmentul Horeca, cât și pe cel al Retailului Modern – IKA.

În perioada 2021 – 2024, Parmafood și-a întărit portofoliul adăugând produse din bucătăria mediteraneană, Tex Mex, indiană, din Orientul Mijlociu și acum și din Japonia.
În 2024, Kikkoman va fi prezent la evenimentele dedicate consumatorilor finali (Asia Fest, Asian Food Fest, Street Food) și își dorește să participe și la evenimentele dedicate bucătarilor profesioniști.

Din Mai 2024, Kikkoman s-a alaturat echipei Horeca Culinary School, unde se vor desfășura diferite module de training.

Articolul precedentSiguranța, calitatea și conformitatea – elemente esențiale pentru orice companie din FMCG
Articolul următor52.000 de participanți la Grillfest, cel mai mare festival de barbeque din Europa
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.