Messe Düsseldorf vă așteaptă la EuroCIS 2018 – târgul de soluții și tehnologii pentru retail

0
150
Düsseldorf, EuroCIS 2016 - The Leading Trade Fair for Retail Technology; cedit photo: by Messe Duesseldorf.

EuroCIS, târgul de soluții și tehnologii pentru retail, organizat de Messe Düsseldorf, în perioada 27.02.2018-24.02.2018, este un eveniment B2B care se adresează tuturor specialiștilor din retail, angrosiștilor, celor din lanțurile de restaurante, din gastronomie, din industria bunurilor de consum, precum și celor din IT și securitatea informațiilor, servicii financiare și bancare, servicii de recreere și petrecere a timpului liber.

EuroCIS va găzdui anul acesta 450 de expozanți din 26 de țări, care vor prezenta soluții ITC&Security pentru Retail. Numărul vizitatorilor B2B va depăși 11.000 de specialiști din Retail, Wholesale, industria IT&Security, Online retail, servicii financiare și bancare.

La precedenta ediție, cea din 2016, au fost 68 de vizitatori români, printre care, reprezentanți ai Metro, Selgros, Kaufland, ai firmelor de soluții Cash, Checkout, ERP, și de identificare a automată a persoanelor. Anul acesta suntem reprezentați și de un expozant din România: SHOPOWEB SRL, Târgu Secuiesc, Covasna. De asemenea, organizatorii se așteaptă la un plus de cca. 10% vizitatori români.

Secțiunile și tematicile pregătite pentru această ediție a EuroCIS 2018 sunt, după cum urmează: Managementul Omnichanel; Analitics/ Big Data; Sisteme de plăți; Gestiunea cash-flowlui; Soluții E-Commerce- / E-Business; soluții ERP / Managementul lanțului de aprovizionare; Soluții și tehnologii mobile; soluții și tehnologii POS Software / Hardware; soluții de Gestiune a comenzilor; Digital Marketing / Digital Signage; Managementul fortei de muncă; Prevenirea pierderilor; Securitatea mărfurilor, Tehnologii de cântărire și alte servicii pentru industria alimentară, IoT (Internet of Things).

Printre subiectele așteptate cu interes de participanți, care vor fi prezentate de vorbitori cu renume și dezbătute de specialiști în cadrul EuroCIS Forum se numără:
– „O mai bună afacere cu procese simplificate, exemplificată de Co-op Norvegia”, prezentare susținută de Ralf Schienke, șeful vânzărilor cu amănuntul din Germania, al Fujitsu;
– „Transformarea experienței clienților cu ajutorul roboților umanoizi: Pepper”, prezentare susținută de Andrea Mestre, Manager de vânzări zonale, SoftBank Robotics Europe și de Pepper, robotul;
– „Trecerea de la un Golf Vechi la un Porsche – SAP Hybris pentru Grupul Ringfoto”, prezentare susținută de Oliver Hachmann, CIO, Ringfoto Group;
– „Realitatea augmentată în sprijinul personalului din magazinele locale”, Simon Schwenk, șeful ERP, dm-drogerie markt GmbH + Co. KG, FILIADATA GmbH Ștefan Gerum, șeful SAP Retail Innovation Team, Allgeier Consulting Services GmbH;
– „Business Consumer Field Sales pe mobil @ Eckes Granini”, susținută de Henning Sittel, Product Manager, Orbis AG Wolfgang Menzel, și șeful pe IT Germania, Eckes Granini;
– aplicația „Something Magic – Smart Mirror Connection”, Mauricio Warchaftig, specialist pe Managementul vânzărilor, Phizzard GmbH;
– „Bătălia de a fi lider de preț – REMA 1000”, prezentare susținută de Frank Grunow, Director de vânzări, Symphony Retail – GOLD Solutions;
– „Bine pregătit pentru viitor în Big Data și Analytics”, prezentare susținută de Helge-Christian Eilers, CEO, Bünting SCM, Logistik GmbH & Co. KG

Alte evenimente speciale din cadrul târgului

Omnichannel Forum se va concentra pe schimbarea comportamentului de cumpărare și provocările induse de aceasta. Vor fi analizate teme precum:
“Human Digitisation: Strengthening Engbers Stores through Integrated Omnichannel”, “Omnichannel at SportScheck”, “Food Omnichannel Symphony, exemplificat de EDEKA”.

În noua secțiune Start-up Hub, o platformă dedicată tinerilor creatori de soluții inovative, participă, la această ediție, printre alții, Arivata GmbH, abl social federation GmbH, Beaconinside GmbH, Else Corp Srl, Fision AG, Infinia Retail e.K., NoQ GbR Lebherz & Dinser, 7Lytix GmbH, store2be GmbH, Verisae GmbH.

PlanetRetail pune la dispoziția vizitatorilor tururi ghidate – Guided Innovation Tours – cu durată de 90 de minute. Toate informațiile suplimentare de care aveți nevoie pot fi accesate direct pe www.eurocis-tradefair.com sau contactând Reprezentanța Messe Düsseldorf din România.