Invitaţi noi la Ro Export Forum

Marius Bicu, Managing Partner, Unilact Transilvania şi Elena Zoica, Commercial Manager la Natural Company, au confirmat prezenţa la Ro Export Forum, în calitate se speakeri invitați în panelul dedicat exportatorilor români.

Unilact Transilvania este producătorul brandului de lactate De la Fermă, prezent deja în mai multe pieţe externe, prin parteneriate cu distribuitori şi retaileri din Spania, Italia, Germania, Franţa, Danemarca, Olanda, Cipru, Marea Britanie ş.a. Performanţele la export ale Unilact Transilvania sunt remarcabile, jumătate din cifra de afaceri a companiei fiind reprezentată de vânzările pe pieţele externe.

La rândul său, Natural Company din Slatina, producătorul fursecurilor şi prăjiturilor sub brandul Accasă, se mândreşte cu o experienţă de opt ani în activitatea de export.

„Exportăm atât în Europa, cât şi în Australia, Chile sau USA. În acest moment suntem prezenţi în peste 30 de ţări, cele mai importante pieţe fiind Germania şi Marea Britanie. De asemenea, suntem prezenţi în toate canalele de vânzare: modern retail, comerţ tradiţional şi magazine etnice”, spune Elena Zoica, Commercial Manager la Natural Company.

 

Despre Ro Export Forum

Ro Export Forum este un eveniment dedicat producătorilor români care doresc să acceseze sau să îşi consolideze poziţia pe pieţele externe şi distribuitorilor FMCG din aceste pieţe, transportatorilor şi furnizorilor de servicii. Evenimentul de o zi se va desfăşura la Bucureşti, pe 6 Iunie 2019, la hotel Ramada Parc, Sala Terra Grand Ballroom.

Aşteptăm peste 150 de invitaţi din România şi alte ţări europene:

  • manageri de export/directori de vânzări din companiile producătoare
  • antreprenori din industria de distribuţie produse FMCG din Europa (Italia, Franţa, Spania, Anglia, Irlanda, Germania, Bulgaria, Republica Moldova, Cipru)
  • manageri din rândul furnizorilor de soluţii pentru companiile de mai sus: transportatori, logisticieni, ambalatori, furnizori de soluţii in store, comisionari vamali etc.

RO EXPORT FORUM este structurat în trei componente: conferinţă, expo hall şi sesiuni de business networking.

Conferinţa aduce în prim plan subiecte, precum: instrumentele de promovare ale producătorilor români în Europa, dinamica unor pieţe externe din perspectiva partenerilor de distribuţie, oportunităţile existente în diverse canale de vânzare, factori şi instrumente care generează plus valoare în parteneriatul dintre producători şi distribuitori, cerinţe legislative. Evenimentul Ro Export Forum este şi cadrul în care vom prezenta câteva studii de caz şi exemple ale unor parteneriate de succes între producători şi distribuitori de produse româneşti pe pieţele externe.

Expo Hall – spaţiu de expunere dedicat producătorilor-furnizorilor din segmentul FMCG, care îşi doresc să prezinte partenerilor din segmentul de distribuţie noutăţile, inovaţiile ş.a. şi care doresc să organizeze degustări de produse ş.a.

Sesiuni de business networking – sesiuni de discuţii face-to-face şi schimburi de cărţi de vizită între producători, distribuitori externi şi furnizori de servicii şi soluţii.

Mai multe detalii despre tematici, speakeri şi condiţiile de participare puteţi regăsi pe siteul evenimentului.

Articolul precedentMars lansează Orbit Mega, gumă de mestecat fără zahăr, la cutie
Articolul următorPeste 5.000 de vizitatori la cea de-a 23-a ediție a târgului GoodWine
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.