Farmec − vanzari de 1 milion de euro prin magazinele proprii

In primele sase luni ale anului 2017, reteaua de magazine proprii a companiei Farmec a atins vanzari de 1 milion de euro. Farmec a inregistrat in primul semestru al anului 2017 o cifra de afaceri de 105,5 milioane lei, ceea ce inseamna o crestere cu 9% fata de aceeasi perioada din 2016.

Cifra de afaceri din acest an a fost sustinuta de extinderea semnificativa a retelei de magazine Farmec si Gerovital, care in prezent numara 19 magazine de brand. De la inceputul anului, au fost inaugurate opt magazine proprii, urmand ca cel putin alte doua spatii sa fie deschise pana la finele acestui an.

Un alt factor care a contribuit la cresterea cifrei de afaceri este acoperirea retelei de distributie, o resursa valoroasa in toate operatiunile derulate de Farmec in cele zece puncte de lucru la nivel national.

Cresterea din prima parte a anului 2017 vizeaza si vanzarile din magazinul online www.farmec.ro, care s-au mentinut pe un trend ascendent, inregistrand in prima jumatate a anului 2017 o crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

„Este un succes pe care il datoram in primul rand iubitorilor brandurilor noastre: Gerovital, Farmec, Doina, Nufar si Triumf, dar si strategiei de extindere a retelei magazinelor de brand. Si in perioada urmatoare, vom avea grija sa acordam aceeasi atentie dorintelor consumatorilor nostri si sa continuam sa avem o strategie de business coerenta si relevanta”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

La finalul lunii august 2017, reteaua de spatii comerciale detinute de Farmec este formata din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu Mures si Timisoara si 11 magazine Gerovital ce se gasesc la Bucuresti (3 magazine), Constanta, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi si Piatra Neamt.

 

 

Articolul precedent70 de firme romanesti vor expune la Anuga 2017
Articolul următorLe Boucher By Chefs, o noua linie de produse lansata de Mega Image
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com