Emilia Bor, fondatoarea grupului Elboris, se alătură în calitate de speaker ediţiei din acest an a „Retail & Horeca Distribution”, eveniment organizat de Modern Buyer, în data de 29 septembrie 2022, la Hotel Qosmo, din Braşov. Alături de reprezentanţii sectorului de distribuţie, Emilia Bor va oferi câteva insighturi din experiența sa de antreprenor și manager, permanent preocupat de un management eficient al costurilor, cu scopul de a rămâne un jucător competitiv în piaţă.
Elboris este un grup format din trei companii: Elboris, divizia de distribuție cu centrul logistic Florești (Cluj), Andretis, cu centrul logistic și de birouri din Oșorhei, Bihor, la care se adaugă compania Flora, divizia de spații comerciale.
Elboris este distribuitor al produselor Prodvinalco, Ursus Breweries dar și al brandurilor Coca-Cola, Jidvei, Tohani, Cotnari, Stalinskaya și HELL, precum și al unor mărci de apă minerală.
Centrul logistic și sediul Elboris se află la Floreşti (Cluj) şi tot acolo compania deține o suprafață de 17.000 de mp, din care depozitul are 7.000 de mp. Elboris mai deţine un centru logistic de 16.500 de mp şi un depozit de 6.800 de mp la Oșorhei, în județul Bihor.
Cifra de afaceri pe activitatea de distribuție a depăşit pragul de 11 milioane de euro, Elboris având o distribuţie solidă, şi în HoReCa, și în TT, în mediul rural.
Compania deserveşte circa 1.700 de clienți, dintre care 50-60% sunt din HoReCa.
Grupul de firme Elboris-Andretis deține cele două centre logistice din Cluj și Bihor. În urma unei achiziții de majorare a procentului deținut până la 87%, încheiată în 2022, Elboris a devenit acționar majoritar al SC Flora SA, companie de spații comerciale de proximitate din Cluj-Napoca.
Aflat la ediţia cu numărul VII, „Retail & Horeca Distribution” este un eveniment de referinţă pentru comunitatea de antreprenori şi manageri din industria de distribuţie în comerţul tradiţional şi Horeca şi partenerii lor din FMCG.
Participarea este gratuită pentru managerii şi administratorii companiilor de distribuţie la nivel naţional şi regional.
Structura evenimentului Retail & HoReCa Distribution
Conferință – Ca de fiecare dată, vom aduce în atenția participanților informații relevante, cu privire la: dinamica industriei de distribuţie în TT şi HoReCA, factorii macro-economici care influențează dezvoltarea acestor businessuri, strategiile și planurile de viitor ale jucătorilor, trenduri ale industriei, modele de colaborare producător-distribuitor-comerciant.
Tema centrală a panelului de discuţii dedicat antreprenorilor din sectorul de distribuție este Managementul costurilor – Strategia de succes pentru anul 2022.
Actorii din industria de distribuţie resimt de câţiva ani o încetinire a ritmului de creştere al businessului. Dezvoltarea companiilor din sector este frânată şi de creșterea costurilor diverse (energie, costuri de întreţinere, combustibili, costuri salariale ş.a.).
Pornind de la această stare de fapt, companiile sunt tot mai preocupate de un bun management al costurilor, care reprezintă mai mult decât un simplu control al cheltuielilor.
Speakerii din rândul distribuitorilor ne vor împărtăşi principalele preocupări și riscuri identificate în piață, precum şi soluţiile adoptate pentru un control eficient al costurilor.
Expo Hall – spațiu expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional, dar și operatorilor HoReCa.
Expozanții vor beneficia de standuri personalizate, unde pot organiza prezentări de produse și unde își pot invita partenerii prezenți la eveniment.
Cină de afaceri – În seara de 29 septembrie 2022, Modern Buyer va oferi participanților cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare în business.
Aşeptăm şi la ediţia din 2022 un număr de aproximativ 200 de participanţi, din diverse regiuni ale țării, evenimentul desfăsurându-se pe durata întregii zile.
Partenerii ediţiei 2022:
Informații despre înscrierile la cea de-a VII-a ediție a Retail & Horeca Distribution, dar și despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului sau despre achiziționarea unui stand de prezentare, puteți obține de la Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro) și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) sau prin telefon la 0767118833 și 0729880041.