Auchan lansează berea Giuleșteana

Începând din această săptămână, zeci de produse oficiale ale clubului de fotbal Rapid București sunt disponibile în hipermarketul Auchan Crângași, într-o zonă special dedicată, ca urmare a unei colaborări între FC Rapid și Auchan România. Cu această ocazie, este lansată și berea Giuleșteana, propria marcă de bere a clubului de fotbal și berea oficială a rapidiștilor.

Produsă de Nemțeana, unul dintre primii producători locali de bere artizanală, Giuleșteana este o bere blondă neflitrată, cu gust dens amărui, obținută din ingrediente românești, malț și hamei premium, susținând astfel și misiunea retalierului de a sprijini și promova producătorii locali.

Giuleșteana este în prezent comercializată în magazinul Auchan Crângași, urmând a fi disponibilă, în curând, în toate hipermarketurile Auchan din București.

„Parteneriatul cu Auchan România este un pas firesc din cadrul strategiei comerciale a clubului Rapid. Am găsit în Auchan un partener a cărui viziune și ambiții sunt similare cu ale Rapidului. Am încredere că împreună vom face lucruri frumoase”, a declarat Daniel Niculae, președinte FC Rapid.

Shop-ul FC Rapid din Auchan Crângași, aflat în apropierea stadionului Giulești, va cuprinde o gamă variată de articole ce poartă însemnele clubului, de la agende, brățări, căni, fanioane, steaguri, insigne, ochelari, umbrele, până la tricouri personalizate.
Prețurile articolelor pornesc de la 5 lei și ajung până la 260 lei, iar până la 31 decembrie, clienții fideli beneficiază de 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate MyCLUB Auchan. Inaugurarea shop-ului este un proiect pilot, menit să evolueze.

„Acest proiect reprezintă, în primul rând, un avantaj în plus pentru fanii Rapid care își fac cumpărăturile, de peste 10 ani, din Auchan Crângași. De acum, aici vor avea parte și de o experiență personalizată, printr-un shop 100% dedicat echipei lor preferate și pe care ne dorim să-l dezvoltăm. Suntem bucuroși să aducem astfel o valoare adăugată în comunitatea locală”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Auchan România are în portofoliu 298 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri și 259 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.