UK: Marks & Spencer intentioneaza sa majoreze zonele de food in magazinele sale, pe fondul scaderii vanzarilor din segmentul fashion

0
210

Retailerul britanic Marks & Spencer a demarat un proiect-test prin care va majora suprafetele destinate zonelor de food si va reduce spatiul dedicat produselor de fashion, in conditiile in care vanzarile de imbracaminte continua sa scada.

Deja au fost alese opt magazine in care va majora suprafata si sortimentatia supermarketurilor sale in urmatoarele sase luni. In prezent, compania examineaza cate locatii ar putea fi remodelate astfel, in incercarea de a-si imbunatati performanta vanzarilor precum si profitul.

Potrivit oficialilor M&S citati de presa britanica, perioada Sarbatorilor de Iarna din anul care abia s-a terminat a fost cea mai buna de pana acum in ceea ce priveste vanzarile din segmentul food, cu cresteri de circa 17% in saptamana premergatoare Craciunului. De altfel, vanzarile sale din segmentul food, retailerul detinand astfel de unitati si in Irlanda, Franta, precum si in mai multe tari din Europa (inclusiv in Romania), au crescut cu aproape 4% in cel te-al treilea trimestru din 2015 comparativ cu perioada similara a anului anterior.

In Romania, retailerul britanic a aniversat anul trecut 15 ani de activitate in Romania, cu un total de 6 magazine, 4 in Bucuresti, 1 in Constanta si 1 in Iasi. Tot anul trecut, a lansat pe piata romaneasca si conceptul M&S Food, implementat in doua magazine din Bucuresti, unul in Mega Mall si unul in Plaza Romania. Sectiunea de food pune la dispozitia clientilor peste 600 de tipuri de produse alimentare unice, cu ingrediente de cea mai buna calitate, realizate in exclusivitate pentru Marks & Spencer.

Potrivit reprezentantilor Marks & Spencer, in cei 15 ani de prezenta in Romania, peste 2 milioane de clienti au cumparat produse din magazinele M&S.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here