Trei speakeri noi din distributie, la conferinta “Retail & Horeca Distribution”

0
1441

Carol Boisan, Director Comercial Adjunct – Aquila Group, Sebastian Paduraru, Sales & Marketing Manager – Whiteland Import-Export si Daniel Dobrita, Sales & Marketing Director – BDG Import sunt cei mai noi speakeri din industria de distributie confirmati la cea de-a doua editie a conferintei “Retail & Horeca Distribution”, organizata de Modern Buyer pe data de 5 octombrie 2016.

Cei trei au acceptat invitatia noastra de a vorbi despre evolutia companiilor de distributie pe care le reprezinta, despre surse si oportunitati de crestere in aceasta industrie, despre ce inseamna performanta si eficienta in aceasta industrie si la ce solutii au recurs pentru a-si atinge obiectivele.

A doua editie a conferintei „Retail & Horeca Distribution” va avea loc pe data de 5 Octombrie 2016, la Hotel Pullman din Bucuresti, Sala New York. Evenimentul va oferi un tablou complex al unei industrii extrem de dinamice si de competitive: distributia de produse FMCG. Sunt invitati peste 100 de distribuitori pe segmentul retail si Horeca, numerosi producatori/furnizori de bunuri de larg consum, dar si companii ce ofera solutii pentru jucatorii din cele doua mari industrii.

„Retail & Horeca Distribution” este un eveniment ce ofera si o imagine complexa asupra evolutiei industriei, prin prisma analizei performantelor a circa 150-160 de distribuitori la nivel national. Printr-o analiza detaliata a indicatorilor cheie, Modern Buyer, organizatorul conferintei, va incerca sa ofere distribuitorilor si partenerilor sai raspunsuri la cateva intrebari importante: cine sunt cei mai relevanti distribuitori din diverse regiuni ale tarii? cum au evoluat afacerile acestora, in 2015? cine a iesit din piata sau a solicitat insolventa? cine s-a dezvoltat si in ce regiuni ale tarii? la ce solutii au recurs companiile specializate pentru a creste performanta si eficienta?

Sunt invitati reprezentanti ai peste 100 de companii de distributie, numerosi producatori din segmentul FMCG, dar si companii ce ofera solutii si produse pentru cele doua industrii.

Rezerva-ti un loc la eveniment!
Pentru a participa la eveniment, puteti opta pentru una din variantele:

I. Bilet de participare – 130 euro + TVA. Discount 5% pentru 2 persoane, 10% pentru 3 persoane, 15% pentru 4 persoane.

II. Bilet de participare + Ghid “Distribuitori in Retail si Horeca” – 250 Euro + TVA

Cu peste 130 de pagini, editia a III-a a Ghidului “Distribuitori in retail si Horeca” cuprinde o analiza asupra a 150-160 de distribuitori din retail si horeca, atat din Bucuresti cat si din restul tarii. Editia din acest an include atat informatiile actualizate ale evolutiei afacerilor celor 150 de distribuitorilor (evolutia principalilor indicatori financiari), cat si un profil complet al companiilor prezentate. Fiecare companie de distributie selectata pentru acest ghid este prezentata prin informatii-cheie precum: denumire; cifra de afaceri; persoana de contact (nume si functie); date de contact; tipurile de canale de vanzare acoperite: retail / Horeca; categorii de produse din portofoliu; partenerii din randul furnizorilor FMCG; depozitele operate (numarul, localizarea acestora si tipul depozitului (temperatura ambientala sau controlata); judetele acoperite de fiecare distribuitor in parte; puncte de vanzare deservite (numarul acestora – retail si Horeca).

Va puteti inscrie on line, completand Formularul de rezervare disponibil AICI. Tot in aceasta sectiune puteti regasi detalii despre tematicile conferintei si lista speakerilor confirmati pana in prezent.

Pentru a va promova in cadrul evenimentului serviciile sau produsele oferite, ne puteti contacta pe email – maria.hurduc@modernbuyer.ro sau carmen.ionescu@modernbuyer.ro sau telefon 031.425.38.92 sau 0729.880.041

Parteneri: Pall-Ex Romania si Transart

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here