Studiu: Tinerii aloca un buget de maximum 200 de lei pentru bauturi in cazul unei petreceri acasa

0
481

Sapte din 10 tineri cu varsta cuprinsa intre 20-30 de ani, ce locuiesc in orasele mari, cheltuiesc pe bautura cel mult 100 de lei atunci cand ies in oras, in timp ce acelasi numar de tineri aloca 200 de lei sau chiar mai putin pentru cheltuielile unei petreceri acasa, se arata intr-un studiu realizat de Starcom MediaVest Group.
Conform studiului citat, 56% dintre tinerii chestionati ies cel putin lunar in baruri, pub-uri, cafenele sau cluburi. 33% dintre acestia merg in baruri sau pub-uri, 48% in cafenele, iar 19 % in cluburi. Cand vine vorba de bauturi alcoolice, pentru generatia Y acestea sunt in mod special prezente atunci cand participa la evenimente sociale, ca nunti sau botezuri, sau cand ies in oras prin baruri sau cluburi alaturi de grupul de prieteni. 75% dintre ei sustin ca aleg din cateva branduri favorite pe care le consuma de obicei, iar cele mai populare bauturi sunt whiskey-ul si vodka.
62% dintre respondenti consuma bauturi alcoolice la petreceri, dar si in momentele in care se strang spontan cu prietenii. Printre brandurile preferate de bauturi alcoolice se numara Jack Daniel’s, J&B, Ballantine’s, Johnnie Walker, Absolut, Finlandia si Bailey’s.
Cercetarea a fost realizata in colaborare cu platforma de research iVox, pe un numar de 445 de tineri din generatia Y. Targetul il constituie tinerii cu varste cuprinse intre 20-30 de ani, din mediul urban mare, utilizatori de internet si bautori de bauturi alcoolice.