Modern Buyer ofera managerilor de export din companiile FMCG un nou instrument de lucru: „Retailul Modern in Ungaria”. Acesta ofera furnizorilor romani o imagine de ansamblu asupra retailului modern din Ungaria, cu scopul de a analiza eventualele oportunitati de extindere a businessului in tara vecina. In Ungaria, o tara cu o populatie de doar 9,9 milioane de persoane, sunt prezente 12 companii mari de retail. Impreuna, acestea opereaza peste 11.000 de magazine, cu vanzari cumulate de circa 12,5 miliarde de euro (in 2014).

Structura raportului “Retailul modern in Ungaria”
Raportul “Retailul modern in Ungaria” este structurat in doua sectiuni:
I. Analiza pietei de retail din Ungaria, respectiv:
– Universul de magazine si evolutia acestora, pe formate de retail;
– Cota de piata a hipermarketurilor, supermarketurilor, discounterilor s.a.
– Topul companiilor de retail din aceasta tara, in 2014;
– Prezentarea celor mai relevante retele comerciale: Tesco, COOP, CBA, Spar, Real, Auchan, Lidl, Penny Market, Aldi, Dm – Drogerie Markt, Rossmann.
– Numarul de magazine pe fiecare retea in parte si distributia acestora pe regiuni;
– Alte informatii succinte cu privire la retelele comerciale de mai sus: anul infiintarii/intrarii pe piata, evolutia cifrei de afaceri 2014 versus 2013 s.a.

II. Harta retailului modern din Ungaria – amplasarea geografica, pe orase, a magazinelor detinute de cei 12 de retaileri internationali si locali selectati pentru acest proiect.

Comanda acum raportul “Retailul modern in Ungaria”!
Pentru a comanda raportul “Retailul modern in Ungaria”, completati formularul de comanda alaturat. Produsul are 23 de pagini, este disponibil in format electronic (pdf) si poate fi achizitonat la pretul de 140 de euro + TVA.
Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati la telefon 0729 880 041 sau 031.425.38.92

FORMULAR COMANDA

„Retailul Modern din Ungaria”

Companie

Adresa

Cod Fiscal

Nr. Reg. Comertului

Banca

Cont Bancar

Nume/Prenume Reprezentant

Email

Telefon

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here