Retailul modern din Ungaria, Bulgaria si Republica Moldova

0
320

Modern Buyer ofera managerilor de export din companiile FMCG trei instrumente de lucru ce ofera o imagine de ansamblu asupra pietelor de retail modern din tari precum Ungaria, Bulgaria si Republica Moldova.

I. Harta „Retailului Modern in Ungaria”. Acesta ofera furnizorilor romani o imagine de ansamblu asupra retailului modern din Ungaria, cu scopul de a analiza eventualele oportunitati de extindere a businessului in tara vecina. In Ungaria, o tara cu o populatie de doar 9,9 milioane de persoane, sunt prezente 12 companii mari de retail. Impreuna, acestea opereaza peste 11.000 de magazine, cu vanzari cumulate de circa 12,5 miliarde de euro (in 2014).
Raportul “Retailul modern in Ungaria” este structurat in doua sectiuni:
a. Analiza pietei de retail din Ungaria, respectiv:
– Universul de magazine si evolutia acestora, pe formate de retail;
– Cota de piata a hipermarketurilor, supermarketurilor, discounterilor s.a.
– Topul companiilor de retail din aceasta tara, in 2014;
– Prezentarea celor mai relevante retele comerciale: Tesco, COOP, CBA, Spar, Real, Auchan, Lidl, Penny Market, Aldi, Dm – Drogerie Markt, Rossmann.
– Numarul de magazine pe fiecare retea in parte si distributia acestora pe regiuni;
– Alte informatii succinte cu privire la retelele comerciale de mai sus: anul infiintarii/intrarii pe piata, evolutia cifrei de afaceri 2014 versus 2013 s.a.
B. Harta retailului modern din Ungaria – amplasarea geografica, pe orase, a magazinelor detinute de cei 12 de retaileri internationali si locali selectati pentru acest proiect.

II. Raportul “Retailul modern in Republica Moldova” este structurat in doua sectiuni:
A. O scurta analiza asupra pietei de retail din Republica Moldova. Surprinde indicatorii macroeconomici si trece in revista cele mai importante de lanturi de retail modern prezente pe aceasta piata. Pentru acestea din urma prezentam informatii succinte precum anul infiintarii/intrarii pe piata, numarul de magazine operate la data de 31 decembrie 2014, precum si cateva detalii cu privire la companii.
B. Harta retailului modern din Moldova
– amplasarea geografica, pe orase, a magazinelor detinute de cei mai importanti retaileri din aceasta tara selectati pentru acest proiect.
Harta retaiului modern din Republica Moldova va cuprinde peste 300 de magazine, fiecare retea de retail fiind prezentata succint in paginile acestui raport.

III. „Harta Retailului Modern din Bulgaria”
Raportul “Retailul modern in Bulgaria” este structurat in doua sectiuni:
A. O scurta analiza asupra pietei de retail din Bulgaria.
Surprinde indicatorii macroeconomici si trece in revista cele mai importante 22 de lanturi de retail modern prezente pe aceasta piata. Pentru acestea din urma prezentam informatii succinte precum anul infiintarii/intrarii pe piata, numarul de magazine operate la data de 30 august 2014 precum si cateva detalii cu privire la companii. bulgaria1
B. Harta retailului modern din Bulgaria – amplasarea geografica, pe orase, a celor peste 800 de magazine detinute de cei 22 de retaileri, internationali si locali, selectati pentru acest proiect.

Cum puteti intra in posesia rapoartelor de mai sus?
I. Pachet toate cele 3 produse: Harta Retailului Modern din Ungaria (2015) + Harta Retailului Modern din Bulgaria (2014) + Harta Retailului Modern din Moldova (2015): 300 Euro + TVA
II. Pachet 2 produse: Harta Retailului Modern din Ungaria (2015) + Harta Retailului Modern din Moldova (2015) – 200 Euro + TVA

Pentru a lansa o comanda, va rugam sa ne trimiteti o solicitare scrisa la adresa maria.hurduc@modernbuyer.ro sau carmen.ionescu@modernbuyer.ro sau sa ne contactati telefonic la 0729 880 041 sau 0723.684.079

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentURBB isi extinde portofoliul si in segmentul cidru, prin brandul Somersby
Articolul următorBusinessul Ampro Design a crescut cu 25% in 2015
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.