Republica Moldova: Ce retele de retail au continuat expansiunea in 2017?

0
747

Fourchette, Linella, Alina Cosmetics, Casa Curata, Zolusca, Jardi si Rogob sunt retele de retail care au continuat expansiunea in intervalul ianuarie – iulie 2017, deschizand magazine fie in Chisinau fie in alte orase importante ale tarii.

De pilda, in luna mai 2017, reteaua Fourchette a deschis un supermarket in Cahul, al doilea din acest oras, cu o suprafata de circa 400 mp. Prin aceasta noua locatie, compania a dorit sa-si consolideze prezenta in Cahul, conceptul de magazin fiind unul clasic.

Linella a deschis in acest an un nou magazin in orasul Cimislia, a rebranduit alte 11 magazine Unimarket in Linella Express (sapte in Chisinau si cate unul in Hancesti, Cricova, Floresti si Falesti) si, de asemenea, a transformat trei magazine Unimarket in supermarketuri Linella (doua in Chisinau si unul in orasul Causeni). Asadar, Dragan Group a investit in modernizarea si reamenajarea a 14 locatii deja existente si a deschis un magazin nou.

Alte doua companii ce isi pastreaza un ritm dinamic de expansiune sunt retailerii specializati Alina Cosmetics si Casa Curata. Daca primul dintre ei a deschis patru noi magazine in Chisinau, Casa Curata si-a extins reteaua cu alte noi cinci magazine (patru in Chisinau si unul in Telenesti).

 

Un alt retailer specializat, Zolusca, a deschis un magazin in orasul Chisinau.

Si reteaua de magazine Jardi, apartinand producatorului de lactate JLC, a deschis deja un magazin nou in 2017, mai exact in raionul Botanica din Chisinau, cu o suprafata de circa 400 mp.

Ramanand in zona magazinelor „de producator”, merita punctate si investitiile in expansiune ale celei mai moderne fabrici de mezeluri din Moldova, Rogob. In 2017, compania a deschis cate un magazin nou in Ungheni si Balti si programeaza alte patru deschideri in Chisinau, pana la finalul acestui an (trei pana la finalul lunii septembrie 2017 si unul pana in decembrie a.c.).

In ceea ce priveste compania Green Hills, aceasta a implementat in 2017 doua proiecte majore in zona de rebranding. Concret, doua magazine Green Hills de mari dimensiuni (1125 mp suprafata comerciala, respectiv 1755 mp) au fost redeschise in martie, respectiv in mai 2017, sub brandul Velmart, in urma unui amplu proces de modernizare, investile aducand o crestere de circa 15-20% a vanzarilor realizate de cele doua locatii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here