Praktiker Romania a remodelat inca doua magazine, in Ploiesti si Oradea

Praktiker Romania continua procesul de modernizare a retelei celor 27 de magazine, initiat anul trecut. Compania a redeschis recent, sub un nou format, magazinele din Ploiesti (situat in Paulestii Noi, nr. 183 A) si din Oradea (situat pe Strada Ogorului, nr. 65 B).

Retailerul a investit aproximativ 600.000 de euro pentru fiecare magazin in acest amplu proces de modernizare care se inscrie in strategia de business a companiei. Spatiile comerciale au fost astfel optimizate, pentru a le oferi clientilor o experienta imbunatatita la cumparaturi.

„Am resimtit efectele pozitive ale acestui proces de modernizare inca de la primul magazin redeschis anul trecut, magazinul Vitan din Bucuresti, fiind valabile in cazul tuturor magazinelor incluse pana acum in acest program. Este vorba despre o crestere a vanzarilor cu 40% pana la 60% pentru fiecare magazin modernizat redeschis. Acest lucru ne certifica faptul ca strategia pe care am ales sa o urmam este una de succes, favorabila atat clientilor Praktiker Romania, prin facilitarea procesului de cumparare, cat si noua, la nivel de business”, a declarat Omer Susli, proprietar Praktiker Romania.

Procesul de modernizare a magazinelor Praktiker a avut in vedere cinci obiective principale, cu impact direct si pozitiv asupra clientilor si a experientei lor de cumparare:

  • Introducerea unor game noi de produse, potrivite cu asteptarile clientilor din toate categoriile: entry, middle sau high. In cazul magazinelor remodelate, sortimentele de produse au fost regandite pentru a le oferi clientilor mai multe variante pe fiecare categorie de pret. Noul portofoliu de produse se adreseaza atat profesionistilor, cat si amatorilor.
  • Un concept nou de semnalistica: afisele de orientare in magazin, punctele de informare, afisele ambientale, preturile produselor si semnalizarea promotiilor. Toate acestea sunt acum marcate foarte clar, uniform, intr-o modalitate care sa faciliteze intregul proces de vizitare a magazinului si de cumparare.
  • O noua strategie de merchandising, care sa fluidizeze procesul de alegere si achizitie. Este vorba despre o noua aranjare a produselor la raft conform unor norme, reguli si logici de cumparare care sa transforme procesul de achizitie intr-unul mult mai facil pentru cei care trec pragul magazinelor Praktiker modernizate.
  • Informatii locale de vanzare pentru produsele care necesita detalii suplimentare la achizitie, prin intermediul fisei tehnice a fiecarui produs, respectiv a panourilor superioare care se afla in topul rafturilor si care contin specificatii tehnice clare, sfaturi si modalitatile de utilizare a produselor, inclusiv recomandarea Praktiker pentru profesionisti si amatori.
  • Imbunatatirea zonele expo la Mobilier, la Sali de baie, la Decoratiuni, pentru a oferi clientilor o sursa de inspiratie si idei de amenajare pentru propriile locuinte.

„Noul concept de magazin le ofera cumparatorilor Praktiker un acces mai usor la produsele si serviciile noastre, la informatii detaliate si de specialitate, dar si o serie de promotii si premii. Astfel, incepand cu data de 17 martie, pentru o perioada de 2 saptamani, toti clientii care achizitioneaza produse de cel putin 150 lei primesc automat un card razuibil cu premii garantate constand in excursii in Europa, biciclete Pegas, mii de vouchere cadou si multe alte premii surpriza. Am pregatit, de asemenea, si oferte speciale pentru mesteri. In primul rand, noul sistem de bonusare a mesterilor lansat la 1 martie, prin care acestia primesc 12% reducere sub forma de vouchere de cumparaturi la achizitiile pe care le fac intr-o luna calendaristica. Incepand cu data de 17 martie, mesterii vor beneficia de alte doua oferte: 15% reducere la gama profesionala de produse MESTERICA si 20% reducere la vopseaua lavabila profesionala SUPER”, a spus Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker Romania.

Lucrarile din cadrul procesului de modernizare au avut loc pe parcursul a doua luni. Pentru a nu afecta vizitatorii magazinelor in aceasta perioada, lucrarile s-au realizat structurat, pe arii si departamente care au fost, pe rand, remodelate.

Pana la finalul acestui an, se vizeaza modernizarea unui numar de 20 de magazine.

Articolul precedentAsociatia Romana a Magazinelor Online pregateste o versiune optimizata a ghidului de bune practici pentru magazinele online, in parteneriat cu autoritatile
Articolul următor(P) Solutia CHEP de optimizare a exporturilor paletizate din Republica Moldova
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.