Nielsen vine la „Retail & Horeca Distribution” pentru a prezenta tendintele cu impact major in evolutia afacerilor din distributiei

Evolutia comertului traditional, expansiunea marilor lanturi de retail modern sau strategiile omni-channel ale acestora sunt cateva din trendurile care vor avea un impact major in evolutia afacerilor din domeniul distributiei de bunuri de larg consum. Pentru o imagine cat mai detaliata si mai relevanta a acestor tendinte, Modern Buyer a invitat compania Nielsen Romania la editia a II-a a Conferintei Retail & Horeca Distribution”, eveniment ce va avea loc pe 5 Octombrie 2016, la Hotel Pullman din Bucuresti.
Simona Betiu, Sales Effectiveness Consultant Nielsen Romania, ne va oferi un tablou al contractiei pietei de TT in ultimilor trei ani, va realiza o imagine actuala a pietei de retail in general, va prezenta expansiunea retailului modern, punctand strategiile multichannel ale marilor operatori si, nu in ultimul rand, ne va vorbi despre alte tendinte ce vor avea un impact major asupra industriei de distributie produse FMCG.

„Retail & Horeca Distribution” este un eveniment ce ofera si o imagine complexa asupra evolutiei industriei, prin prisma analizei performantelor a circa 150-160 de distribuitori la nivel national.
Printr-o analiza detaliata a indicatorilor cheie, Modern Buyer, organizatorul conferintei, va incerca sa ofere distribuitorilor si partenerilor sai raspunsuri la cateva intrebari importante: cine sunt cei mai relevanti distribuitori din diverse regiuni ale tarii? cum au evoluat afacerile acestora, in 2015? cine a iesit din piata sau a solicitat insolventa? cine s-a dezvoltat si in ce regiuni ale tarii? la ce solutii au recurs companiile specializate pentru a creste performanta si eficienta? Evenimentul este realizat printr-un parteneriat strategic cu companiile Pall-Ex Romania si Transart.
Vom invita la a doua editie a „Conferintei Retail & Horeca Distribution” peste 100 de companii de distributie, numerosi producatori din segmentul FMCG, dar si companii ce ofera solutii si produse pentru cele doua industrii.

Rezerva-ti un loc la eveniment
Pentru a participa la eveniment, puteti opta pentru una din variantele:

I. Bilet de participare – 130 euro + TVA. Discount 5% pentru 2 persoane, 10% pentru 3 persoane, 15% pentru 4 persoane.
II. Bilet de participare + Ghid “Distribuitori in Retail si Horeca” – 250 Euro + TVA
Cu peste 130 de pagini, editia a III-a a Ghidului “Distribuitori in retail si Horeca” cuprinde o analiza asupra a 150-160 de distribuitori din retail si horeca, atat din Bucuresti cat si din restul tarii. Editia din acest an include atat informatiile actualizate ale evolutiei afacerilor celor 150 de distribuitorilor (evolutia principalilor indicatori financiari), cat si un profil complet al companiilor prezentate. Fiecare companie de distributie selectata pentru acest ghid este prezentata prin informatii-cheie precum: denumire; cifra de afaceri; persoana de contact (nume si functie); date de contact; tipurile de canale de vanzare acoperite: retail / Horeca; categorii de produse din portofoliu; partenerii din randul furnizorilor FMCG; depozitele operate (numarul, localizarea acestora si tipul depozitului (temperatura ambientala sau controlata); judetele acoperite de fiecare distribuitor in parte; puncte de vanzare deservite (numarul acestora – retail si Horeca).

Va puteti inscrie on line, completand Formularul de rezervare dispobibil in sectiunea Evenimente/2016 a site-ului nostru. Tot aici mai puteti regasi alte detalii despre tematicile conferintei si o lista preliminara a speakerilor confirmati.

Pentru a va promova in cadrul evenimentului serviciile sau produsele oferite, ne puteti contacta pe email – maria.hurduc@modernbuyer.ro sau carmen.ionescu@modernbuyer.ro sau telefon 031.425.38.92 sau 0729.880.041

Partenerii evenimentului: Pall-Ex Romania si Transart

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.