Metro Cash&Carry si IGD Retail Analysis, noi invitati confirmati la Private Label Innovation Show

Ioana Danaila, Head 0f Own Brands la Metro Cash&Carry Romania si Milos Ryba, Head od Discount an CEE la IGD Retail Analysis completeaza lista vorbitorilor la editia din acest an a evenimentului cu tema Private Label Innovation Show.
Organizat pe data de 28 Septembrie 2017 la Ramada North Hotel, evenimentul reuneste in 2017 retaileri si producatori din Romania, Republica Moldova si Ucraina precum si furnizori de servicii din mai multe piete europene. Editia cu numarul VI a conferintei este dedicata inovatiilor si directiilor noi de dezvoltare in segmentul marcilor proprii.

Evolutia pietei romanesti si principalele tendinte la nivel european vor fi prezentate de oficialii companiei Nielsen Romania, in timp ce Kantar Retail si IGD Retail Analysis vor pregati mai multe studii de caz cu privire la noile categorii catre care isi indreapta deja atentia retailerii din diverse piete mature, punctand elemente relevante de diferentiere si inovatie din strategia acestora. La randul sau, oficialii Döhler Romania vor aduce in prim plan cateva strategii de crestere pe care s-au bazat marile lanturi de retail din mai multe piete pentru impulsionarea marcilor proprii. Diferentierea, ca obiectiv strategic, este tema abordata si de trei mari lanturi de retail din Romania care au raspuns pana acum invitatiei lansate de Modern Buyer – Kaufland, Carrefour si Metro Cash&Carry -, dar si de consultantul Catalina Aldea, Aldea Consulting Vision – Retail Management.

In acest an, pe langa componenta de dezbateri in plen, am inclus in conceptul Private Label Innovation Show si o expozitie ce ofera mai multor producatori romani si straini posibilitatea de a-si prezenta expertiza in materie de marca proprie. Conceptul evenimentului include si un salon al “inovatiei si diferentierii” unde vom putea regasi o selectie de articole din portofoliul propriu de marci proprii al mai multor retaileri, articole inovative si/sau diferentiatoare pentru fiecare companie.

Tot la editia din 2017 a evenimentului vom invita, in premiera, si mari distribuitori de produse FMCG, marcile proprii fiind o directie de dezvoltare din ce in ce mai “explorata” de catre companiile de distributie din diverse regiuni ale tarii. Editiile anterioare ale evenimentului au reunit numerosi manageri din retail si FMCG, atat din Romania cat si din alte piete europene.

Articolul precedentFrieslandCampina si-a vandut divizia de sucuri de fructe
Articolul următorMOL pregateste si alte proiecte-pilot pe segmentul non-fuel
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.