Macromex intra cu bradul Edenia in segmentul pizza congelata

0
369

Macromex extinde gama sortimentala a brandului Edenia cu o noua categorie: pizza congelata, campania de promovare fiind semnata de GMP Advertising. Gama cuprinde o serie de cinci retete de pizza coapta pe vatra: Prosciutto Funghi, Quattro Formaggi, Salami, Speciale si Margherita.

Toata lumea iubeste pizza! Acesta a fost si punctul nostru de plecare in dezvoltarea gamei de pizza Edenia. Ne-am propus sa oferim consumatorilor acea pizza, pe care ei o iubesc: facuta asa cum si-ar pregati-o singuri acasa. Blat subtire si crocant, copt pe vatra de piatra, sos proaspat preparat de rosii pentru un plus de gust si aroma si, bineinteles, toppinguri variate cu ingrediente de cea mai buna calitate”, spune Camelia Manoil – Senior Category Manager Edenia Foods.

Potrivit informatiilor oferite de companie, consumul de pizza congelata la nivel local este estimat la apoximativ 11 miloane de bucati pe an, un consum semnificativ mai mic fata de celelalte tari europene, insa cu un potential mare de dezvoltare, mai ales in ceea ce priveste consumul de pizza acasa. Studiile de piata din 2016 arata ca 10% din tinerii cu varsta cuprinsa intre 20 si 35 de ani si 6% dintre cei intre 35 si 49 de ani consuma saptamanal pizza congelata.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here