Lantul de Farmacii DONA a demarat extinderea in franciza. Inca 20 de farmacii vor intra in sistem pana la finalul anului

0
631

Actionarii farmaciilor Dona au decis extinderea lantului prin intermediul unui sistem de franciza, in conditii de pastrare intacta a independentei fiecarei firme partenere. „Partenerilor li se ofera acces la un sistem integrat pe verticala (cu activitati in achizitii, distributie engros, marketing s.a.), sub conditia respectarii stricte a regulilor care au stat la baza dezvoltarii si succesului brandului „Farmacia DONA” de pana acum”, precizeaza reprezentantii Dona.
Primele patru farmacii francizate se redeschid oficial zilele acestea, in urma finalizarii cu succes a procesului de rebranding, dupa cum urmeaza:
– Farmacia Crisen SRL: Bucuresti, Sos. Pipera nr. 31-33, bl. IVB, sector 1
– Farmacia Crisen SRL: Bucuresti, Str. Nicolae Caramfil nr. 40, bl. 10B, sector 1
– Farmacia 2N SRL: Alexandria, Str. Mihaita Filipescu nr. 1
– Farmacia Caritas SRL: Rosiorii de Vede, Str. Rahovei, bl. L2
Urmatoarele patru farmacii partenere se afla in diverse stadii ale procesului de implementare a sistemului de franciza:
– Farmacia Crisen SRL: Bucuresti, Str. Sf. Elefterie nr. 47-49, sector 5
– Farmacia Crisen SRL: Bucuresti, Calea Floreasca nr. 111-113, sector 1
– Farmacia Relevia SRL: Bucuresti, Sos. Iancului nr. 13
– Farmacia GedaFarm SRL: Alexandria, Str. Libertatii, bl. K1

„Oferta brandului „Farmacia DONA” se adreseaza profesionistilor in sanatate si antreprenorilor romani care doresc pentru pacientii lor un nivel imbunatatit al serviciului farmaceutic, rezultate mai bune in ceea ce priveste indicatorii financiari si rezistenta sporita la intemperiile industriei. Sistemul de franciza pe care il oferim este mult mai mult decat un simplu contract de vanzare-cumparare de marfa in grup sau unul de consultanta in afaceri, pastrand intact spiritul antreprenorial, pe care noi il consideram esential pentru succesul in aceasta piata”, a declarat Eugen Banciu, Presedintele Grupului DONA.

Partenerii care aleg sa-si desfasoare activitatea sub brandul „Farmacia DONA” primesc acces la un set de instrumente esentiale pentru dezvoltare, acumulate in multi ani de experienta si incercari: apartenenta la un brand mediatizat constant, capabil sa creasca real traficul de pacienti in farmacie, proceduri de lucru eficiente si automatizate, programe de evaluare si dezvoltare continua pentru farmacisti si asistenti, conditii comerciale avantajoase, activitati de marketing si merchandising negociate profesionist cu producatorii de medicamente si suplimente alimentare, suport pentru eficientizarea activitatii si consultanta de management. De asemenea, farmaciile partenere pot implementa designul modern specific brandului „Farmacia DONA”, gandit special de o echipa de experti in arhitectura de retail pentru a asigura o atmosfera cat mai placuta si confortabila pentru pacienti, cu spatii si fluxuri menite sa favorizeze interactiunea acestora cu farmacistii.

„Am convingerea ca un element definitoriu, care atrage si convinge, este brandul „Farmacia DONA”, slefuit in timp cu grija si migala. „Farmacia DONA” inseamna profesionalism, seriozitate, preocupare pentru calitatea serviciilor, grija si empatie fata de pacienti. Este un bun de valoare, evaluat la peste 40 de milioane de lei, pe care il incredintam si partenerilor nostri, cu conditia respectarii intru totul a valorilor care il definesc si il diferentiaza. Prin parteneriatele pe care le dezvoltam, vom creste disponibilitatea serviciilor DONA, care vor fi de acelasi nivel in toate farmaciile sub acest brand, indiferent de firma care administreaza respectiva unitate. Clientii ne vor gasi mai aproape de casa lor sau de locul de munca, avand astfel acces mai usor la o gama extinsa de produse destinate sanatatii si sfaturi profesioniste. Speram ca pana la finalul anului numarul clientilor care calca pragul Farmaciilor DONA in fiecare luna sa fie mai mare de 2,5 milioane”, completeaza Presedintele Grupului DONA.

Pentru intrarea in sistemul de francizare „Farmacia DONA” poate candida oricare detinator de licente de farmacie din Romania, cu experienta si seriozitate in domeniul retailului farmaceutic. Selectia se face in functie de potential si de interesul real de dezvoltare. Investitia financiara initiala variaza intre 20.000 si 50.000 de euro, in functie de dimensiunea farmaciei si a nevoilor de implementare.

Grupul de firme DONA a obtinut in perioada ianuarie-iunie o cifra de afaceri de 471 milioane de lei, cu 11,5% mai mare fata de semestrul anterior. Pentru anul 2016, cifra de afaceri vizata de Grupul DONA este de peste 1 miliard de lei.

De asemenea, pana la finalul anului grupul va inaugura un nou depozit. Noul depozit de produse farmaceutice va fructifica pe deplin expertiza de top in distributie farmaceutica, existenta in Grupul DONA. Investitia totala se ridica la suma de cca. 4 milioane de euro. Situat in localitatea Chitila, cu o suprafata totala de peste 7000 mp destinati atat spatiului de depozitare, cat si birourilor, noul depozit va fi complet automatizat la standarde europene si va asigura intreaga activitate de logistica a Grupului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here