Kaufland lanseaza o noua gama proprie, K-take it veggie, ce cuprinde exclusiv produse vegetariene

0
2010

Retailerul german Kaufland a lansat o noua gama marca proprie ce cuprinde exclusiv produse vegetariene si vegane, pentru a raspunde cererii in crestere pentru astfel de produse cat si pentru a-si extinde si diversifica sortimentatia.

Potrivit plk-take-it-veggie-tofuanetretail.net, gama K-take it veggie cuprinde o mare varietate de produse de la creme tartinabile, bauturi,  branza tofu, mancaruri gata-preparate etc.

„Decizia Kaufland de a lansa o gama de produse vegetariene si vegane este, probabil, un simbol al unei strategii mai largi, pentru a atinge si alte grupuri de clienti si pentru a deveni relevant in viitor pentru un anumit tip de clienti. In conditiile in care majoritatea retailerilor au lansat game pe segmentul „health and wellness”, este clar faptul ca Kaufland incearca sa tina pasul cu restul pietei”, sunt de parere analistii Planet Retail.

k-take-it-veggie-vegane-falafelPotrivit unui comunicat de presa emis de retailer, in Germania numarul vegetarienilor si veganilor a ajuns la aproximativ 8 milioane, reprezentant circa 10% din populatie.

Trendul in crestere pentru consumul de produse vegetariene si vegane este demonstrat inclusiv de dezvoltarea primului lant alimentar vegetarian din Europa, Veganz.

Lantuk-take-it-veggie-bio-sojal are in prezent 10 magazine in Germani, iar brandul sau omonim este disponibil la mai multi retaileri din intreaga tara.

Noul brand propriu se alatura celorlalte din portofoliul retailerului, precum K-Bio, K-Classic, K-Classic baby, K-Classic Laktosefrei, K-Classic CONCEPT+. (Foto: kaufland.de)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here