Kaufland Craiova, magazinul cu numarul 115 al retelei germane de retail

Marti (16 mai 2017), Kaufland deschide un magazin in Craiova, cel de-al treilea din oras si cel de-al 115-lea la nivel national. Hipermarket-ul este situat pe str. Doctor Nicolae Ionescu Sisesti, nr. 23 – 23A si are o suprafata de vanzare de 2421 metri patrati, dintr-o suprafata totala de 2965 metri patrati.

Magazinul este construit in linie cu cele mai moderne standarde de design si beneficiaza de o amenajare aparte, prin faptul ca ofera vitrina de produse to go, vitrina bauturi racite, brutarie repozitionata langa raionul de Legume-Fructe.
In completarea designului menit sa ofere clientilor o atmosfera cat mai placuta la cumparaturi, magazinul beneficiaza de etichete electronice la raionul de Legume-fructe, care actualizeaza preturile produselor instantaneu. De asemenea, este primul magazin cu raionul de produse congelate pozitionat langa casele de marcat.  In exterior, noul magazin pune la dispozitie clientilor si un punct Grill cu preparate gustoase, pregatite pe loc, pentru cei care vor sa ia masa rapid. De asemenea, Hipermarket-ul este prevazut si cu spatii comerciale, precum: farmacie Sensiblu, magazin Internity, punct Xpress de difuzare a presei, cofetaria Aida si bancomat ING.
Printre garantiile si serviciile pe care Kaufland le asigura clientilor in magazin se numara: garantia prospetimii produselor, garantia rapiditatii la case si la vitrinele cu servire asistata, garantia schimbului de produse, servicii precum: comandare taxi pentru clienti, degustare gratuita la vitrina cu servire asistata, Wi-fi, casa fara dulciuri pentru parintii cu copii, returul sticlelor de bauturi nedesfacute in termen de 14 zile, cu bonul de casa – si altele.
Si acest hipermarket beneficiaza de o instalatie de incalzire ecologica – un sistem complex modern care recupereaza caldura de la instalatiile frigorifice si care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate fata de mediu. Mai mult, 100% din energia utilizata in magazin este verde, provenind in totalitate din surse regenerabile.
„Kaufland Romania se preocupa in mod special sa ofere un sortiment local bogat si variat, in linie cu politica de achizitii din intreaga retea. Colaborarea cu producatorii romani ne ajuta sa mentinem un traseu scurt de aprovizionare, astfel incat sa oferim produse proaspete, la preturi reduse, dar si sa contribuim in acest mod la sprijinirea economiei locale. Derulam actiuni de sustinere pentru producatorii romani, pentru ca produsele lor sa ajunga mai usor pe rafturile noastre. De exemplu, programul de certificare a calitatii si sigurantei legumelor si fructelor fermierilor locali (GLOBALG.A.P.), Cooperativa Agricola „Tara Mea” – prin care comercializam produse de la peste 350 de fermieri romani, etichetate la raft cu marca Tara Mea. Organizam Targurile de Bunatati Romanesti in parcarile noastre, prin care oferim oricarui producator local ocazia sa isi vanda direct produsele, oferindu-i spatiul si intreaga logistica in mod gratuit. In Craiova am organizat saptamanile trecute doua astfel de targuri si vom continua in tot anul si in restul tarii”, a declarat Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland Romania.

Sortimentul magazinelor Kaufland contine pana la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marca, marci exclusive) si ofera clientilor atat preturi reduse, cat si prospetime, varietate si o calitate superioara.