Grupul Heineken – profit net de 871 de milioane de Euro in prima jumatate a anului 2017

Grupul olandez Heineken a reusit sa vanda volume mai mari de bere in prima jumatate a anului 2017, chiar si in regiunile in care anterior se lupta pentru cifrele de vanzari: Africa, Orientul Mijlociu si Europa de Est. Astfel, in primele sase luni ale anului 2016, Heineken a obtinut o crestere a volumului vanzarilor de 2,6%, in principal datorita performantelor solide din trimestrul al doilea.

Volumele de vanzari pe piata asiatica au crescut cel mai mult, cu 6,3%, dar s-a inregistrat si o crestere de 1,5% in Africa, Orientul Mijlociu si in Europa de Est. Volumul vanzarilor Heineken a crescut in medie cu 3,9%.

Cifra de afaceri din prima jumatate a anului a crescut cu 3,8%, la 10.475 miliarde de euro, iar profitul net a crescut cu 48,6%, ajungand la 871 milioane de euro, se arata intr-un comunicat de pe site-ul companiei-mama.

O devalorizare a activitatilor sale congoleze in 2016 explica, prin comparatie, sporirea profitului net in 2017.

„Am obtinut rezultate puternice in prima jumatate a anului, toate cele patru regiuni contribuind pozitiv la cresterea organica a volumelor, veniturilor si profitului operational. In timp ce conditiile economice vor ramane volatile, asteptarile noastre pentru intregul an raman neschimbate”, a declarat Jean- François van Boxmeer, CEO-ul Heineken, preluat de presa internationala.