Conceptul Fresh Corner din benzinariile MOL are o sortimentatie de vara

0
113

In 45 dintre cele 65 de statii MOL in care a fost introdus conceptul Fresh Corner, oferta de vara include fructe proaspete feliate, salate, sandvişuri in croissant umplute cu somon sau branza de capra, limonada, sucuri de fructe proaspat stoarse, fara adaos de zahar, sau cafea cu menta.
In functie de statie, sortimentatia din oferta intitulata Fresh Summer poate varia.

„Vedem cat de importanta a devenit alimentatia sanatoasa pentru noi toti, asa ca includerea in zona de gastro din statiile Fresh Corner a unor produse precum salate, sucuri de fructe proaspat stoarse sau, de ce nu, coaste achizitionate de la fermele din Satu Mare şi preparate sous-vide, reprezinta pentru noi o abordare cat se poate de naturala. De exemplu, acum tendinta in gastronomie este de a folosi mai putina paine in sandvisuri, important fiind continutul. Asa ca, pentru oferta Fresh Summer, am inlocuit bagheta de paine cu un croissant lejer. Rezultatul? Sandvis in croissant umplut cu somon sau cu branza de capra. Obiectivul nostru este de a pregati ofertele gastro tinand cont de particularitatile fiecarui anotimp, venind astfel In Intampinarea unui client tot mai exigent”, a declarat Levente Borvíz, Retail Sales & Marketing Manager MOL Romania. Produsele disponibile in cadrul Fresh Corner sunt preparate din ingrediente de calitate pe care compania Incearca sa le achizitioneze, in masura disponibilitatii, de la producatori locali.

Pe langa oferta de sezon, in statiile Fresh Corner clientii au la dispozitie peste 20 de tipuri de cafea. In statiile selectionate, echipate cu aparate de cafea de tip barista (produsele sunt realizate de un angajat specializat in operarea acestui aparat, fata de maşinile cu autoservire la care clientii au acces direct), cele peste 20 de tipuri de cafea sunt disponibile şi in varianta low-fat sau decofeinizata.

Fresh Corner este un proiect lansat de Grupul MOL in urma cu doi ani, care acorda o mai mare importanta gastronomiei şi cumparaturilor pentru acasa. In prezent, MOL a implementat conceptul Fresh Corner in 65 de statii din Romania si 334 la nivelul Europei Centrale si de Est.

 

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentAncheta MADR/ ANSVSA privind dublul standard Est-Vest la alimente
Articolul următorMurfatlar si Snagov, pe harta expansiunii Profi
Daniela Oancea
Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here