Producatorul autohton Cosmetic Plant a inregistrat in primele trei luni ale acestui an o crestere cu 23% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeasi perioada din 2015, in timp ce volumul de produse livrate s-a majorat cu 17%.
„Lansarea gamelor Miere si Laptisor de Matca si LiftUP la finele lui 2015, dar si a cremelor aniversare in acest inceput de an, alaturi de parteneriatele incheiate cu noi distribuitori si de cresterea notorietatii brandului au avut, cu siguranta, un impact pozitiv in business-ul companiei in primul trimestru din 2016”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Potrivit reprezentantei companiei, primele trei luni din an au adus si un avans al volumelor livrate catre parteneri, iar gamele sortimentale BIOLIV, Me & Mom si cea de ingrijire a parului au avut cresteri ale vanzarilor de peste medie, comparativ cu celelalte produse din portofoliul companiei.
In ceea ce priveste exporturile, prima parte a anului a insemnat pentru Cosmetic Plant extinderea gamei sortimentale pe piata din Ungaria cu 17 noi produse, apartinand atat gamelor deja exportate, precum BIOLIV, Q10 si Argan / Aloe, cat si gamelor noi – LiftUp, Miere si Laptisor de Matca si GreenStem.
Oficialii companiei au precizat ca in urmatoarea perioada vor fi lansate exporturi si pe alte piete.
In ceea ce priveste planurile pentru urmatoarea perioada, Susana Laszso estimeaza ca al doilea trimestru din an va aduce o crestere de cel putin 10 – 12% a afacerilor, determinata de lansarea de noi produse in gama de plaja. Pentru intregul an, compania mizeaza pe un avans cu cel putin 10 procente a cifrei de afaceri, la cca. 2,2 miloane de euro (cca. 10 milioane de lei), acest lucru fiind sustinut de extinderea retelei de distributie si a exporturilor, dar si de lansarea de noi produse.