Adrian Lazarencu, Fourchette: „Gourmet este primul supermarket din Moldova care a inceput o colaborare cu un food-blogger si a lansat o carte de bucate”

0
2139

Adrian Lazarencu, Director General Fourchette, a vorbit in cadrul conferintei “Retailul Modern in Republica Moldova”, despre strategia de repozitionare in comunicare a Fourchette Gourmet, un concept deosebit al retelei. Daca la initial magaziul a fost promovat sub sloganul “Supermarket de bon ton”, in prezent sloganul magazinului a devenit “Te inspiram sa gatesti”, ilustrand astfel noua abordare in comunicare si targetare a clientilor. “Publicul tinta al brandului este reprezentat de cei care iubesc gatitul, vor sa invete sa gateasca, vor dar ezita, adevaratii gurmanzi sau gurmanzii in devenire. Oamenii care iubesc mancarea buna, inteleg ce inseamna aceasta si au o placere deosebita atunci cand vine vorba de gatit. Strategia noastra de comunicare are la baza atragerea a cator mai multi oameni la o singura idee: E simplu sa gatesti!”, a declarat Adrian Lazarencu.

In acest scop, retailerul organizeaza o serie de evenimente care sa promoveze si care sa impulsioneze dezvoltarea brandului Gourmet. Un astfel de exemplu il reprezinta seria de evenimente Tet-a-Tet, dedicata promovarii vinului moldovenesc, unde, de doua ori pe luna, in zilele de joi, este invitat cate un producator autohton in  incinta Gourmet, la o intalnire cu toti iubitorii de vin. “Acompaniati de aperitive delicioase din partea prietenilor nostri parteneri, oaspetii evenimentelor au parte de degustari ale gazdelor serii, care povestesc despre istoria brandului autohton pe care il reprezinta”, a explicat Adrian Lazarencu.

Potrivit managerului companiei, pe langa aceste evenimente se remarca si colaborarile cu blogger-i de food, Fourchette fiind primul supermarket din Chisinau care isi asociaza numele cu un blogger de food. “Am lansat rubrica permanenta numita “Blog de Bon Ton”, prin care, in fiecare saptamana, impreuna cu food blogger-ul Olga Bux, cream 1-2 retete, cu produse pe care le gasiti in supermarketul nostru. Retetele sunt simple si usor de gatit, accesibile si in acelasi timp incredibil de gustoase. De asemenea, Gourmet este primul supermarket din Moldova, care si-a lansat propria sa carte de bucate. Aceasta carte a fost realizata intr-o editie limitata si doar cei mai fideli clienti sunt recompensati pentru loialitate cu cate un exemplar”, a detaliat Adrian Lazarencu.

Inaugurat la finalul lui 2015, sub sloganul “Supermarket de bon ton”, Fourchette Gourmet este un magazin pozitionat in segmentul premium, un concept ce vrea sa ofere consumatorilor din Chisinau o alternativa la clasicul supermarket. Proiectul a fost realizat impreuna cu echipa DAAS Romania, un important furnizor de servicii si echipamente profesionale pentru industria de retail si nu numai.

Conferinta „Retailul modern in Republica Moldova – Climatul de consum si surse de crestere” a fost organizata de Modern Buyer pe data de 9 martie 2017 la Chisinau, in parteneriat cu:

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here